Witam, piszę ogólnie bo to mój pierwszy post i nie wiedziałem gdzie go umieścić.
Mam Volvo C30 2.0D 136 KM 2010 r., 80 tys. km z mokrym filtrem cząstek stałych (euro 5). Silnik przeszedł w tryb awaryjny i wyświetla kod 019. Nie jest to stan permanentny. Raz na jakiś czas błąd znika i silnik pracuje normalnie - prawdopodobnie przez niższą temperaturę otoczenia. Moje podejrzenie to brak płynu cząstek stałych, zacinający się DPF, lub wiązka elektryczna, czujnik, który źle funkcjonuje pod wpływem wyższych temperatur otoczenia. Co jest bardziej prawdopodobne przy tych objawach? Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez rosecorp dnia Czw 07 Lip 2016, 11:09, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.