Piszę w sprawie różnicy pomiędzy wahaczami dla wersji Turbo i bez Turbo. Mianowicie dwa lata temu zakupiłem wahacz do wersji bez turbo (mocowany do karoserii dwoma śrubami) a otrzymałem wersję do aut z turbiną ( mocowanie do karoserii na cztery śruby). Niestety nie zauważyłem tej pomyłki podczas odbioru przesyłki, ale dopiero po dwóch latach .
Moje pytanie brzmi, czy wahacze te różnią się czymś jeszcze oprócz zastosowanych silentblocków ? Chciałbym wymienić te które obecnie są w wahaczu, na takie bez turbo i zamontować je w samochodzie. Czy to wypali? _________________ Moje auta:
Volvo 850 kombi 2.5 10V benzyna 1995r
Volvo 850 kombi 2.0 10V benzyna 1995r
Skoda Fabia 1.9 ropniak 2002r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.