Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość / region): chotycze/mazowieckie Posiadane auto: volvo S40
Piwa: 0/7
Wysłany: Pon 30 Sty 2017, 13:59
Temat postu:
silnik się zapowietrza
witam
W nawiązaniu do poprzedniej wiadomości okazało się że silnik się zapowietrzył. Po odpowietrzeniu silnik pracował normalnie. wskaźnik paliwa pokazywał ok. 1/4 paliwa w zbiorniku. Uzupełniłem paliwo do pełna i po zużyciu do mniej więcej takiego samego poziomu jak poprzednio znowu silnik zafiksował. podejrzewam jakąś nieszczelność układzie ssącym w zbiorniku paliwa. może ktoś wie czy można wymontować ssak bez demontażu zbiornika. będę wdzięczny. samochód to volvo s40II 2,0d z 2004r.
pozdrawiam _________________ aaaaa
Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość / region): chotycze/mazowieckie Posiadane auto: volvo S40
Piwa: 0/7
Wysłany: Wto 07 Lut 2017, 11:20
Temat postu:
Re: ( Volvo S40 & V40 ) silnik się zapowietrza
Witam
Dzięki kolego za podpowiedź (może to być cenna uwaga) Dzisiaj miałem znowu to samo. 1/4 w zbiorniku. Jadę powoli boczną drogą na niskich obrotach i silnik zdechł. Wstępne odpowietrzenie i uruchomienie przy pomocy plaka i biegiem do cpn. Jechałem ok. 10 km do stacji i silnik pracował normalnie. tankowanie do pełna. No i tu nie zwróciłem uwagi na to co piszesz, ale korek wymyłem wydmuchałem powietrzem. Zaworek w korku tak jakby działa (ustami powietrze się przeciąga. Zastanawiam się czy nie może to być spowodowane jakimś brudem w zbiorniku, przypchanym ssakiem itp. Tylko nie wiem jak się do niego dobrać. Na razie pojeżdżę i zobaczę czy sytuacja się powtórzy.
POZDRAWIAM _________________ aaaaa
Jest to spowodowane zapchaniem się zaworku gumowego w smoku w zbiorniku. Służy on do stabilizowanoa poziomu paliwa. Gdy jest zapchany/zaklejony filmem biologicznym paliwo dostaje się do smoka przelewając się przez górną krawędz. Gdy poziom paliwa opadnie pobiżej około 3/8 paliwo przelewa się na zakrętach, podczas amowania i t. P. Potem to już zapowietrzanie się układu i pełna rozpacz. Aby to spraqdzić należy odkręćić pokrywę filtru i zobaczyć czy pompujæc pompką resznæą leci paliwo.gdy nie leci to rozbierasz tylne siedzenie i pod dywanikiem centralnie jest pokrywa przykręcona na 4 śruby th2, dalej to 2 śrubokręty i walka by odkręcić pokrywę smoka.
Ogólnie polecam tą zabawę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.