Kontrolka oleju na jałowych obrotach + wyciek oleju 1.6d
Witam, wiem, że tych tematów było sporo, ale także sporo różnych, często dziwnych odpowiedzi. Posiadam Volvo s40 z rocznika 2006, silnik 1.6d 109 km. Po rozgrzaniu silnika na jałowych obrotach zapala się kontrolka oleju, silnik dostaje temperatury, ale po chwili spada (spore wahania, ponieważ temperatura potrafi spaść w przeciągu kilku sekund), dodatkowo gdzieś delikatnie wycieka olej. Silnik nie traci mocy, nie ma ogólnie problemów z jazdą, płyn chłodniczy nie znika, nie pali więcej ON. Czy ktoś miał podobny problem ? Czy może być to termostat, albo czujnik ciśnienia oleju ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.