Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo ) Zakup s40



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo ) Dyskusje ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matieu2851

Czytelnik



Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 29 Gru 2017, 21:36
Temat postu:

Zakup s40


Witajcie Smile Jestem świeżym kierowcą, obecnie jeżdżę Skodą mojej dziewczyny ale chciałbym zakupić swój pierwszy samochód, tylko błagam nie mówcie czegoś typu "po co Ci takie na pierwsze auto" albo " za 3 tys Ci wystarczy". Jestem osobnikiem który woli dołożyć te kilka złotych i kupić coś porządnego, nie tylko jeśli chodzi o samochód, i jestem świadom tego że to nie jest tanie. A więc interesuje mnie Volvo s40 z silnikiem 1.6 diesel i chciałbym abyście mi doradzili i powiedzieli który rocznik 2005 czy 2006, ewentualnie czy dozbierać jeszcze pieniędzy i może 2007. Jakie są wszelkie wady i zalety tego samochodu, czy może inny silnik wybrać. Za wszelkie informacje dobre rady byłbym Wam bardzo wdzięczny i z góry dziękuję Smile
Powrót do góry
marcin8910

Dyskutant



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ryki
Posiadane auto: Volvo S40 2.0 D 2004r.
Piwa: 2/1
Wysłany: Pią 05 Sty 2018, 23:54
Temat postu:

Re: ( Volvo ) Zakup s40


Witaj kolego.
O 1.6 za wiele Ci nie powiem bo ja jeżdżę od 3lat 2.0d z 2004r.