Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 39 Skąd jesteś (miejscowość / region): Radom Posiadane auto: OPEL MOVANO 2.5 CDTI 120km 2005r
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 01 Kwi 2014, 20:31
Temat postu:
Tryb awaryjny przy palącym się DSTC oraz CHECK
Opiszę mój problem,
przy palącym się checku postanowiłem założyć emulatory na 2 tylne sondy, wynik rewelacja, silnik odzyskał moc, check zgasł itp poza kontrolką DSTC ale radość trwała tylko 15 km. Po tych kilometrach odpalam auto a tu ponownie check tylko tym razem dodatkowo trójkącik + komunikat o serwisie silnika oraz na rozgrzanym silnik wskaźnik od temp. nawet nie drgnął. Po podłączeniu kompa pełno błędów od P0103, 113, 118, 120, 123, 124, 134, 154, 228, 236, 238.
Pierwszy pomysł wywalić nieszczęsne emulatory, jednak to nic nie dało, błędów dalej nie da się skasować i cały czas pokazuje za wysokie wartości przepływomierza, przepustnicy, temp. płynu chłodniczego.
Odpięcie klemy na noc również nie pomogło.
Czy możliwe że przez kontrolkę DSTC auto przejdzie w tryb awaryjny? Dodam że świeci się już 2 tydzień i auto nie ma wogóle trakcji, ABS działa. W sobotę mam zamiar wyciągnąć ten moduł DSTC i przelutować wszystkie luty tam na płytce.
Dołączył: 20 Mar 2019 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Białopole Posiadane auto: S80 II 2.4D 163KM 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 20 Mar 2019, 07:56
Temat postu:
Re: Tryb awaryjny przy palącym się DSTC oraz CHECK
smith19 napisał:
Opiszę mój problem,
przy palącym się checku postanowiłem założyć emulatory na 2 tylne sondy, wynik rewelacja, silnik odzyskał moc, check zgasł itp poza kontrolką DSTC ale radość trwała tylko 15 km. Po tych kilometrach odpalam auto a tu ponownie check tylko tym razem dodatkowo trójkącik + komunikat o serwisie silnika oraz na rozgrzanym silnik wskaźnik od temp. nawet nie drgnął. Po podłączeniu kompa pełno błędów od P0103, 113, 118, 120, 123, 124, 134, 154, 228, 236, 238.
Pierwszy pomysł wywalić nieszczęsne emulatory, jednak to nic nie dało, błędów dalej nie da się skasować i cały czas pokazuje za wysokie wartości przepływomierza, przepustnicy, temp. płynu chłodniczego.
Odpięcie klemy na noc również nie pomogło.
Czy możliwe że przez kontrolkę DSTC auto przejdzie w tryb awaryjny? Dodam że świeci się już 2 tydzień i auto nie ma wogóle trakcji, ABS działa. W sobotę mam zamiar wyciągnąć ten moduł DSTC i przelutować wszystkie luty tam na płytce.
Kolego, proszę napisz jak rozwiazales problem?
U mnie dodatkowo nie można wyciągnąć kluczyka? Obstawiam alternator, bo wszystko nagle stało się tak poprostu.... Proszę o pomoc _________________ Łoś maniak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S80 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.