Witam.
Od wczoraj jestem "szczęśliwym" posiadaczem Volvo V50 1.6 D2 2011.
Dziś rano, podczas jazdy z prędkością około 130km/h zapalił mi się błąd, mówiący o wysokiej temperaturze silnika - po chwili zgasł. (zegar pokazywał temperaturę w normie)
Sprawdziłem na gorącym silniku poziom płynu chłodniczego - było dużo poniżej minimum.
Jednak po odkręceniu korka (na wciąż ciepłym silniku) oprócz standardowego syku, płyn wrócił do zbiorniczka - jest pomiędzy minimum a maksimum. W związku z tym niczego nie dolewałem.
Czy powinienem w jakikolwiek sposób martwić się takim zachowaniem ?
Różne rzeczy w internecie piszą, i wolę wiedzieć, czy robić już awanturę u poprzedniego właściciela
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ chłodzenia.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.