witam,
moje xc90 v8 4.4 po rozgrzaniu, lub gdy zatrzymam sie w korku i niezaleznie
czy na N,D,czy P schodzi do okolo 600 rpm i daje alarm check engine,
silnik zaczyna nieregularnie pracowac.
Prosze o rady co sprawdzic, jesli ktos mial taki problem.
dzieki
Usterka wystepuje przy wlaczonej klimatyzacji?czy przy wylaczonej klimatyzacji objawy sa rowniez identyczne?pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
przetestowalem prace silnika, i okazuje sie, ze niestabilne obroty wchodza
po pewnym czasie kilku minutek po przelaczeniu na gaz ..., i juz taka
niestabilnosc pozostaje nawet gdy znow przejde na benzynke, a dopiero po
wylaczeniu silnika i zastartowaniu znow na benzynie wraca do stabilnosci,
jak podaje info, zaraz po starcie obroty sa 1250, ale dosc szybko schodza
do 675, no moze na skali widac 650. volvika nabylem juz z gazem i to
wykonanym zadje sie oszczednie z za malymi srednicami bo 6 mm dojscia
gazu do reduktora, ktory podobno instalator jakos tam rozwiercal, czyli
skoncil moim zdaniem i jest do wymiany. Przy tej mocy silnika dojscie do
reduktora o wlasciwej wydajnosci powinno byc wyk rurka 12 mm, a odprowadzenia lotnego gazu dwoma wyjsciami kazde 8 mm rurkami.
Dobra rada zatem dla nastpnych Fanow xc90 z takim v8 silnikiem, gdyby
mieli do czynienia z lpg do tego wspanialego silnika.
Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: XC90 V8 4,4
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 10 Maj 2010, 20:06
Temat postu:
Problem z ładowaniem
Witam,
Mam pytanie ile (przy zatrzymanym aucie) obrotów powinien mieć rozgrzany silnik V8. U mnie schodzi ok 600 obr./min i wyświetla się problem ładowania (kontrolka akumulatora i coś POWER) jak wyłączę silnik i ponownie zapalę to gaśnie. Czy 600 obr. to normalka. Dodam że po zapaleniu zimnego silnika dość nieregularnie pracuje do czasu rozgrzania - co dość szybko następuje.
W związku z pojawiającym się komunikatem dot. ładowania wymieniłem już pasek klinowy. Na kompie wyszło że ślizga się po kole alternatora ale widać że to nie do końca to.
napisz proszę czy wyjmowałeś alternator i czy jest z tym problem.Oddałem auto do gazownika i po zamontowaniu instalacji wystąpił ten sam problem co u Ciebie.
Pozdrawiam.
Alternator niestety był wymontowany, ale nie potrafie powiedzieć czy jest taka potrzeba, ponieważ ja wymieniałem jednocześnie przekładnie kątową która jest przy skrzyni i mechanicy musieli rozmontować troszkę auta m. in. zawieszenie, wydechy itp.
Mimo wszystko proponuje ci wymontować alternator zawieść do www.autonio.pl (o ile mieszkasz w Warszawie albo w okolicy) tam go zdiagnozują za free i będziesz wiedział co wymienić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo XC60 & XC90 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.