Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S40 & V40 ) Turbina volvo v40 1.9 d moc 115 km



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin 8001

Czytelnik



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin
Posiadane auto: Volvo V40 19 td 116 km
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Maj 2009, 13:36
Temat postu:

Turbina volvo v40 1.9 d moc 115 km


Witam
jestem posiadaczem volvo v 40 z silnikiem diesela od renaulta 115 km.
od jakiegoś czasu samochód stoi u mechanika bo padła turbina. Mechanik twierdzi, że turbina padła, ponieważ w tych modelach silnika jego konstrukcja ma duży wpływ na wykończenie turbiny. Turbiny padają nawet co 20-30 tys kilometrów-nowe. Ja zamierzam kupić zregenerowaną, czy to prawda? Radzi mi mechanik żeby sprzedać auto zaraz po naprawie i kupić inne. zastanawiam się czy to prawdziwe stwierdzenie bo opinie o tym silniku słyszałem bardzo dobre.pozdrawiam
Powrót do góry
bolo1424

Czytelnik



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 3


Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Maj 2009, 19:00
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) Turbina volvo v40 1.9 d moc 115 km


witam.posiadam volvo v40 z silnikiem diesel 116. samochód kupiłem nowy w salonie volvo w krakowie.przy przebiegu 140 tys padło turbo.stwierdziłem ze po co kupować nową jeżeli regenerowana posiada wszystkie częsci nowe prócz obudowy.po naprawie przejechałem 14 tys i cały czas słychać było z niej przeraźliwy świst i padła znowu.doradziłem się specjalisty i powiedział ze w moim przypadku to z pewnością wina mechanika,który niedokładnie wyczyścił przewody czy coś tam.po raz drugi zamontowałem turbo po regeneracji. wyszło mnie to dużo bo oddałem do mechanika który się ceni ale i zna na robocie.samochód póki co jeżdźi [cenzura]ście i nic nie świszczy jak wcześniej.nie pozbywaj się samochodu bo jest naprawde dobry tylko oddaj do gościa który wie jak sie za niego zabrać.pozdrawiam.
Powrót do góry
Marcin 8001

Czytelnik



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin
Posiadane auto: Volvo V40 19 td 116 km
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Maj 2009, 19:57
Temat postu:

czyszczenie silnika po wymianie turbo.


rzeczywiście mechcnik to podstawa. ten, u któreg stoi mój samochód polecił mi kolega, ale on też go nie zna dobrze. ja u niego postawiłem auto po raz pierwszy. Jest wygadany i dużo mówi o różnych rzeczach z dziedziny mechaniki, ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze to idzie w parze z doświadczeniem faktycznym. Tak mnie ostrzegał mechanik, że w firmie we Wrocławiu, do której wysłaliśmy moją turbinę odpowiedzieli mu, że nie dadzą mi gwarancji na turbinę jeżeli nie pofatyguje się tam samochodem osobiście.jakiś gość z tej firmy rozmawiając z moim mechanikiem powiedział mu, że w tych silnikach są jakieś wachania ciśnienia i zbiera się nagar na pierścieniach zatykają się jakieś przewody dolotowe, że wynika to z konstrukcji tegoż silnika i dlatego często padają turbiny co jakieś 20-30 tys kilometrów. a może on tak się ubezpiecza, żebym nie miał do niego pretensji jak się coś takiego zdarzy znów za miesiąc.tak mnie coś niepokoi.mówił mi coś o tym, że intercooler jest zawalony olejem i, że trudno go będzie wyczyścić ale spróbuje i, że jeśli się nie uda to trzeba będzie kupić nowy ale i tak w bloku silnika są jakieś przewody czy szczeliny nie zrozumiałem, które są też niedrożne, i że czyszczenie tego równa się z remontem kapitalnym silnika i, że to się mija z celem. mam dość odpowiedzialną pracę, która zmuszza mnie do podróżowania po kraju i bardzo ważne jest dla mnie, że muszę zdążyć gdzieś na czas- jestem fotografem. a co jeśli mi gdzieś turbina padnie w Polsce i nie dojadę na czas z takiego powodu. czy mogę jakoś(nie znając się na tym szczególnie) dopilnować tego mechanika żeby mi to zrobił dobrze?pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.


VolvoV70

44 900

2016r.

216 113 km

śląskie

VolvoXC 60

63 900

2014r.

214 375 km

śląskie

VolvoV50

16 900

2009r.

232 000 km

pomorskie

VolvoXC 70

43 500

2012r.

287 000 km

mazowieckie

VolvoV60

28 900

2011r.

308 000 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System