V70 2.5T 998 dusi sie i dlawi na rozgrzanym silniku glownie niskie obroty. po 1200km na gazie i wymianie oleju zaczal świrowac . wymienilem swiece i kable no i...to samo. moj gazownik utrzymuje ze bylo przebicie, na dluzszej trasie na benzynie bylo to samo. po wymianie niestety, po jezdzeniu z ok 30km problem zaczal wracac. wymienic cewke, moze ktos mial cos takiego? błąd sondy lampda byl, przed wymiana swiec - wykasowany. proszę o pomoc _________________ Volverine...
kupiłem w salonie skodę octavię 1.6 w promocji z instalacją gazową. Nigdy więcej gazu. byłem w serwisie już 6 razy i nie są w stanie usunąć usterki.kasują tylko wyświetlający się błąd i na tym koniec. uważam ,że gdyby koncerny samochodowe chciały zrobić samochody typowo na gaz to nie tankowalibyśmy do nich benzyny. nigdy więcej lpg.
Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 172 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zamość Posiadane auto: VOLVO 850 GLT 2,4l 20v; S70 T5; 2 x VOLVO XC70 2,4 l TURBO
Piwa: 14/2
Wysłany: Wto 14 Lip 2009, 10:19
Temat postu:
Re: ( Volvo ) problem z LPG
Jaki posiadasz reduktor gazu? coś mi się wydaje ze TOMASETTO. U siebie w 850 też miałem problemy z gazem jeździłem od mechanika do mechanika i wymieniłem połowę samochodu aż trafiłem na jednego konkretnego i od tamtej pory nie mam problemu z gazem. Opisz dokładnie problem na PM jak byś mógł to wieczorem postaram Ci się coś podpowiedzieć.
lachu75: napisałeś "Nigdy więcej gazu." pojeździj sobie autem z dobrą instalacja LPG to z całą pewnością zmienisz zdanie.
jedyna instalacja która nie sprawia problemów to vialle , tylko cena wysoka ale coś za coś , osobiście posiadam auto z tą instalacją - lpi vialle , zero problemów , tylko trzeba ją serwisować , poczytałem tam i tu i serwisuje sobie sam .
jedyna instalacja która nie sprawia problemów to vialle , tylko cena wysoka ale coś za coś , osobiście posiadam auto z tą instalacją - lpi vialle , zero problemów , tylko trzeba ją serwisować , poczytałem tam i tu i serwisuje sobie sam .
Nie zgodze sie z Toba .Kazda instalacja musi byc dobrana do auta.I nie kazde auto dobrze znosi jazde na gazie(chyba ze kierujacy).Kolega pisal cos wyzej o Skodzie.Pewnie mu spaprali instalacje i teraz zlorzeczy na wszystkich i na Lpg.Ja kupilem auto z Lpg .I jestem zadowolony.Vialle ?Pewnie tak ,ale sa rownie dobre instalacje.Tylko trzeba pamietac.FACHOWIEC ,FACHOWIE I JESZCZE RAZ FACHOWIEC.i POZNIEJ DOBRA INSTALACJA
http://www.gazeo.pl/pytania_do_eksperta.php?kat=8&sort=2&p=
Tu stronka z pytaniami do eksperta.O instalcje do Volvo pytalem ja.Pozdrawiam
owszem każdą instalację trzeba dobrać do silnika , ale o tym to wie każdy instalator , żadna instalacja podająca gaz w fazie lotnej nie będzie podawać precyzyjnie dawki gazu , vialle to instalacja która podaje gaz w fazie ciekłej identycznie jak wtrysk paliwa, parametry pracy silnika z tą instalacją są lepsze jak na benzynie , pracuje w warsztacie samochodowym i widzę jakie problemy są z samochodami w których zamontowano instalację w fazie lotnej , za jakość trzeba zapłacić .jeśli ktoś ma inne zdanie lub popiera moje zdanie może napisać , bo forum to kopalnia wiedzy , myślę że nikogo nie obraziłem swoją opinią , a jeśli tak to przepraszam . pozdro
I bardzo dobrze ze wlasnie ktos ,kto sie tym zajmuje zawodowo ,wypowiada sie na temat instalacji LPG. I nie trzeba przepraszac bo nikogo nie obraziles,a to jest tylko forum.Wiec ile osob tyle spostrzezen z eksploatacji. Bo wlasnie jest wielu pseudofachowcow ,ktorym sie wydaje ze maja wiedze ,a niestety tak nie jest.A jaki jest koszt instalacji o ktorej piszesz.Ja slyszalem ze dobry jest PRINS ,ale w Bialymstoku nie znalazlem nikogo ,kto serwisuje taka instalacje ,wiec zrezygnowalem z zakupu takiego auta.Pozdrawiam
PRINS - Vialle właśnie o tej instalacji pisałem , jest to instalacja 5 generacji , oprogramowanie centrali lpg jest przypisane do konkretnego modelu silnika , dlatego precyzja dawkowania jest identyczna jak dawkowanie benzyny .
Widzisz moze ta instalacja ,z pewnoscia tak jest dobra.Ale serwis.Niestety w Bialymstoku nie znalazlem nikogo ,kto by serwisowal te instalacje .Powiedziano mi rowniez ze dosyc drogie sa wtryski.Wiem cos za cos.Ty;lko wlasnie serwis.Mysle ze jest w Warszawie .I jechac 200 km troche za duzo.Ale instalacja z pewnoscia super.Na allegro Prins kosztuje 51000 zl..Pozdrowionka
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Monachium Posiadane auto: Bmw 325 Ci
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 26 Lut 2010, 11:31
Temat postu:
Re: ( Volvo ) problem z LPG
Hej.Posiadam instalacje Prinsa w E46 z silnikiem 2.5(192km).Auto na gazie przejezdilo ok 50 tys.Instalacja byla bardzo droga bo zakladal ja kolega od ktorego kupilem auto kosztowala ok 3 lat temu w granicach 7 tys zl,ale mysle ze warto tyle wydac jezeli planuje sie jezdzic autem przez najblizszych kilka lat.Jest to wtrysk gazu ale nie wiem czy w fazie lotnej czy cieklej,wiem ze na japonskich wtryskach firmy Kensho czy jakos tak.Ja osobiscie autem przejechalem 15tys km i naprawde jest ok.Mialem problem w wakacje ze przelaczala mi sie sama na benz i nie moglem nawet recznie przelaczyc na gaz.Wymiana 2 filtrow z czyszczceniem reduktora to 300zl ale filtry wymieniac trzeba co 15tyc.Nie powiem bo mialem problem w warszawie zeby umowic sie na przeglad tej instalacji nie wiele warsztatow w Wawie chialo mi to zrobic moze bylo z 5 bo kazdy mi mowil ze Prins jest drogi i ludzie wybieraja tansze instalacje.Takze jak koledzy powyzej pisali,od tego jak bedzie sie sprawowala instalacja zalezy glownie od dobrego fachmana a nie od Pana Kazia ktory mysli ze "to sie zrobi".
Witam z wszystkimi sie zgadzam i tak człowiekowi nie dogodzisz , tym bardziej pojazdowi do którego wsadzacie lpg jeden jeżdzi na takiej a drugi na innej.Ja jeżdze no prawie od 8 latek na lpg volvo 740 i jest nadal ok.Wymiana zaworów na oksydowane ,zwiekszone luzy zaworowe to w nim było zrobione . A gdybym mił tankować paliwo to troszke drogi biznes z tak starym autkiem , ja osobiście polecam pozdrowienia dla volviaków _________________ Niema jak 200 pasikoników pod maską
Dołączył: 09 Mar 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): PRUSZKÓW Posiadane auto: grupa VW
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 09 Mar 2010, 23:44
Temat postu:
Re: ( Volvo ) problem z LPG
czarczar napisał:
PRINS - Vialle właśnie o tej instalacji pisałem , jest to instalacja 5 generacji , oprogramowanie centrali lpg jest przypisane do konkretnego modelu silnika , dlatego precyzja dawkowania jest identyczna jak dawkowanie benzyny .
Wtrącę się do wątku - chodzi o małe sprostowanie - PRINS to nie VIALLE - to są dwie różne firmy produkujące inastalacje gazowe - jedyne co je łączy to to, że obie mają dom w Holandii.
ps. PRINS to LPG a, VIALLE to LPI - różnica bardzo wyraźna.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.