Witam.
Napewno szukajac tu czy tam w sieci znajdzie Pan uzywany "zwijacz" czy tez modul SAS jak to Volvo zwie. Ale przy kupnie czesci uzywanej (co samo w sobie jest w przypadku czesci tak bezposrednio zwiazanej z bezpieczenstwem NIEWSKAZANE) trzeba sie kierowac nr czesci bo nie wszystkie moduly SAS od XC90 sa takie same ... samochody z rynku amerykanskiego maja modul niepasujacy do samochodow europejskich i na odwrot. Kolejna sprawa jest prawidlowy montaz modulu ktory nie jest sama "obudowa tasmy" ale ma tez funkcje czujnika polozenia kola kierownicy(kat skretu) dla ukladu DSTC . Nowy modul SAS (taki "nowy nieuzywany") jest odpowiednio zabezpieczony i jesli jest zamontowany w samochodzie z kierownica ustawiona "na wprost" - to trudno go zle zalozyc.
No ale Pan na pewno wszystko to wzial pod uwage a ja niepotrzebnie truje Powodzenia T.B.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo XC60 & XC90 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.