Witam. Proszę o poradę jaki ole zastosować. Do tej pory silnik pracował na oleju Mobil 5W50: Volvo V70, 1998r., 2,3 Benzyna 20V T5, 239KM. Przebieg 270tyś km. Szukam czegoś innego ponieważ na obecnym oleju auto trochę za dużo go podbiera(np trasa 300km ze średnim podkładaniem- pół skali). Turbina sprawdzana- daje w dalszym ciągu 1 Bara, silnik ok- ściągana głowica do oględzin). Zastanawiam się nad przesiadką na półsyntetyk.
Dziwi mnie wypowiedz,glowica sciagana w celu ogledzin,a co tam mozna zobaczyc uszczelki zaworowe zostaly sprawdzone?tloki byly czyste lub posiadaly nagar,olej?moze ktorys z pierscieni olejowych jest juz wysluzony,pomiar cisnienia na cylindrach moze byc poprawny,lecz nie wskazuje uszkodzenia pierscieni olejowych.sprawdz odpowietrzenie silnika.fakt jest,ze przy wiekszych przebiegach silniki zalane olejem syntetycznym wiecej spalaja oleju.olej mozesz oczywiscie zmienic na 10W40,powinno to zmniejszyc zuzycie oleju,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Dziwi mnie wypowiedz,glowica sciagana w celu ogledzin,a co tam mozna zobaczyc uszczelki zaworowe zostaly sprawdzone?tloki byly czyste lub posiadaly nagar,olej?moze ktorys z pierscieni olejowych jest juz wysluzony,pomiar cisnienia na cylindrach moze byc poprawny,lecz nie wskazuje uszkodzenia pierscieni olejowych.sprawdz odpowietrzenie silnika.fakt jest,ze przy wiekszych przebiegach silniki zalane olejem syntetycznym wiecej spalaja oleju.olej mozesz oczywiscie zmienic na 10W40,powinno to zmniejszyc zuzycie oleju,pozdr
Głowica zdejmowana w celu sprawdzenia uszczelniaczy. Były jeszcze ok ale zostały wymienione skoro już zdemontowaliśmy głowicę. Nagaru brak, wyciągnęliśmy jeden z tłoków do oględzin- czysto i na oko jak w nowym "piecu". Odma przeczyszczona.
witam jeżdziłem na syntetyku brał, zmieniłem na półsyntetyk brał tyle samo dlatego znów jeżdżę na syntetyku ze względu na to iż dużo jeżdżę ,jeśli nie będziesz przekraczał 4 tys.obrotów i miał czysty filtr powietrza oleju nie weźmie pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.