komunikat o przepalonej żarówce po wymianie reflektorów
W moim V 70 D5 (2002 r) wymieniłem reflektory zwykłe na ksenony i teraz pojawia się po uruchomieniu silnika komunikat o przepalonej żarówce. Jak rozwiązać ten problem ponoć jest to możliwe . Pozdrawiam herr Wojtek
Witam
Najprosciej bedzie dolaczyc dwa przekazniczki , po jednym dla kazdej lampy i przylaczyc je tak aby w momencie wlaczenia swiatel mijania (xenonow) dolaczaly zaroweczki postojowe do obwodu swiatel mijania pozbawiajac je jednoczesnie zasilania z oryginalnego przewodu (chodzi o zwiekszenie obciazenia w obwodzie swiatel mijania). Nalprosciej umiejscowic te dodatkowe przekazniki za lampa i wtedy mozna sie przylaczyc do przewodow krotkiej wiazki elektrycznej tuz przy lampie.
Jak chodzi o przylaczenie to kazdy elektryk rozrysuje ci jak to zrobic
(sterowanie cewki przekaznika - napiecie swiatel mijania-masa , przekaznik w stanie jalowym przepuszcza zasilanie do zarowki postojowej z normalnego zrodla (tak jak przed przerobka) , po podaniu sterowania zasila zarowke swiatel postojowych z tego samego przewodu ktory steruje przekaznikiem (swiatla mijania).
Po takiej modyfikacji CEM zostanie oszukany i komunikat zniknie (sprawdzone dziala)
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 24 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica Posiadane auto: 206 1,4
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 02 Sie 2018, 09:30
Temat postu:
Re: xenony w miejscu zwyklych
Tomek B napisał:
Witam
Najprosciej bedzie dolaczyc dwa przekazniczki , po jednym dla kazdej lampy i przylaczyc je tak aby w momencie wlaczenia swiatel mijania (xenonow) dolaczaly zaroweczki postojowe do obwodu swiatel mijania pozbawiajac je jednoczesnie zasilania z oryginalnego przewodu (chodzi o zwiekszenie obciazenia w obwodzie swiatel mijania). Nalprosciej umiejscowic te dodatkowe przekazniki za lampa i wtedy mozna sie przylaczyc do przewodow krotkiej wiazki elektrycznej tuz przy lampie.
Jak chodzi o przylaczenie to kazdy elektryk rozrysuje ci jak to zrobic
(sterowanie cewki przekaznika - napiecie swiatel mijania-masa , przekaznik w stanie jalowym przepuszcza zasilanie do zarowki postojowej z normalnego zrodla (tak jak przed przerobka) , po podaniu sterowania zasila zarowke swiatel postojowych z tego samego przewodu ktory steruje przekaznikiem (swiatla mijania).
Po takiej modyfikacji CEM zostanie oszukany i komunikat zniknie (sprawdzone dziala)
witam kolego masz moze schemacik ? bo mam pytanko jak jak po wlaczeniu mijania odlaczy postojowki z orginalnego zasilania i beda zasilane z mijania to niebedzie komunikatu o spalonej postojówce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S80 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.