Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S60 ) S60 2,4 benz nierówne ciśnienie na tłokach



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S60 ) Silnik iskrowy -układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alkesaltzer

Czytelnik



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: VOLVO S60 2.4 2001r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Lis 2009, 19:49
Temat postu:

S60 2,4 benz nierówne ciśnienie na tłokach


Witam
Właśnie jestem po mierzeniu ciśnienia na cylindrach i :
1. 13
2. 11,5
3. 13
4. 8,5
5. 13,5
Z tego co mówią to nominał to 13

Powiedzcie co mogę z tym zrobić - nie znam się kompletnie na tym a po za falującymi obrotami i wg mechanika troszkę dziwnego chodu silnika na nic narzekać nie mogę.

Dodam że auto ma przebieg 160tyś - przebieg pewny.

Powiedzcie proszę jaka może być przyczyna oraz co może być wg tych wskazań uszkodzone lub co jeszcze jestem w stanie sam sprawdzić. No i oczywiście czy takie wskazania oznaczają remont silnika ??

PS
nie wiem jak sprawa z olejem bo zakupiłem auto niedawno i 2 tyg temu robiłem wymianę i od 1500km zeszło na bagnecie 2mm

S60 2,4 benz 140KM
Powrót do góry
olek 265

Dyskutant



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 60
Skąd jesteś (miejscowość / region): Trojmiasto
Posiadane auto: Volvo C70
Piwa: 3/0
Wysłany: Pon 02 Lis 2009, 23:51
Temat postu:

Re: ( Volvo S60 ) S60 2,4 benz nierówne ciśnienie na tłokach


Cos za wiele tego cisnienia . Dowiedz sie ile ma sprezanie cylinder na benzyne. 13 to chyba masz cos za duzo.
4cylinder faktycznie dosyc niskie cisnienie

Compression ration: 9.5 : 1


Ale moge sie mylic