Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S40 & V40 ) Wymiana uszczelki pod głowicą



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamo06-1983

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zwoleń
Posiadane auto: Volkswagen Passat B5 FL 1.9TDI AVF 130KM 2001r.
Piwa: 1/13
Wysłany: Pon 23 Lis 2009, 20:25
Temat postu:

Wymiana uszczelki pod głowicą


Witam mam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą w silniku Renault 1,9TD F8QT w aucie marki Mitsubishi Carisma z 1997r. W zbiorniczku z płynem pojawiają się bańki powietrza czasami wywali płyn, węże twarde. Piszę na tym forum ponieważ silnik ten montowany był też w Volvo. Chciałbym się dowiedzieć jak należy poprawnie dokręcić śruby a mianowicie z jaka siłą, czy ktoś już wymieniał uszczelkę sam bez wizyty u mechanika. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Powrót do góry
paulo77

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 1948
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie

Piwa: 152/10
Wysłany: Pon 23 Lis 2009, 21:55
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) Wymiana uszczelki pod głowicą


Rozwineles moim zdaniem ciekawy temat,z jaka sila dokrecic glowice...otoz wszystko zalezy od,czy uzywasz nowych srub do glowicy,od faktu jaki przebieg ma auto,tzn trzeba wziasc pod uwage zmeczenie materialu/bloku.w niektorych zakupionych uszczelkach pod glowice sa wskazania dokrecenia glowicy,lecz nikt nie bierze pod uwage ze dokrecana jest stara glowica i/przewaznie/starymi srubami.i fakt,ze czesto/z praktyki/urywaja sie sruby podczas dokrecania,wyciagaja,tzn sruba jest skonstruowana w taki sposob,ze jest odporna na wyciagniecia docelowe,po czym sie urywa,jezeli zostanie za mocno dokrecona,tymbardziej w przypadku starych srub.druga sprawa,nawet jezeli wezniesz nowe sruby,to czesta usterka/jezeli dokrecasz wedlug zalecen producenta/ze zerwiesz gwint w bloku,juz niemowiac jezeli blok jest aluminiowy...osobiscie niedokrecam glowicy wedlug zalecen producenta,biore duza poprawke na dane Nm i stopni dokrecania.
ile srub posiada twoja glowica,10,12?moge tobie jedynie doradzic w takim przypadku jaka sila jest wystarczajaca zeby dokrecic taka glowice,ale to tylko wskazowka z mojej strony,pozdr
_________________
Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
adamo06-1983

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zwoleń
Posiadane auto: Volkswagen Passat B5 FL 1.9TDI AVF 130KM 2001r.
Piwa: 1/13
Wysłany: Wto 24 Lis 2009, 19:20
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) Wymiana uszczelki pod głowicą


Dziękuję za zainteresowanie tematem.W moim aucie jest 10 śrub. Polecasz wymienić śruby na nowe? Napisz z jaka siłą należy dokręcać śruby i od jakiej siły zaczynać i o ile zwiększać siłę na kluczu oczywiście zachowując kolejność dokręcania śrub. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.


Volvo

XC90

111 111

2010r.

73 000 km

łódzkie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne


Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System