Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): jaworzno Posiadane auto: C4 Grand Picasso 2011
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 08 Lut 2010, 19:24
Temat postu:
Wielki kłopot , autko gaśnie,
Witam Wszystkich
Mam olbrzymi kłopot i nie umiem sobie z nim poradzić,posiadam volvo s 40 1,9 td z 1997 r, a autko jest mi bardzo potrzebne bo mieszkam "na zadupiu i musze dzieciaka do szkoły wieść 5 km , bez samochodu ani rusz" zawiozłem dziecko dzisiaj do szkoły , i przy próbie uruchomienia silnika on zapalił mi zgasł, po kilku próbach startu wysiadłem i po pompowałem paliwo ręczną pompką i znowu zapalił, przejechałem 100 może 150 m. i znowu zgasł, i tak już do samego domu , pompka ręczna ,100 m. jazdy i znów pompka , i tak w koło całe 5 km. wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem przewody paliwa do pompki z filtrem i dalej od pompki do pompy wtryskowej i dalej to samo, po pompuje zapali na chwile i gaśnie,posiadam to volvo 3miesiąc i nie bardzo się jeszcze w nim orientuje.
co zauważyłem,
1, podniosłem tylne kanapy i pod nimi jest dekiel a pod spodem podobno jest w zbiorniku utopiona pompa , jeśli tam jest pompa faktycznie to się nie włącza nie słychać by chodziła,
2, po pod pompowaniu pompką ręczną zauważyłem że na pompie wtryskowej jest odpowietrznik, więc lekko go popuściłem i poszło powietrze zanim pokazało się paliwo , zaś pompka odpaliłem i odpowietrznik i znowu powietrze zanim pokaże się paliwo,
Może ktoś się orientuje czy faktycznie to autko ma pompę utopioną w zbiorniku ?? Jeśli tak to jak ją sprawdzić czy jest sprawna dochodzą tam do kostki dwa przewody ,
Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo tu nawet komunikacja miejska kursuje trzy razy dziennie i naprawdę beż autka jestem u dup......ny ,
dziękuje
Ostatnio zmieniony przez wieslaw-d1 dnia Pon 08 Lut 2010, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
Wygląda na to że padła ci pompa. Po pierwsze sprawdź czy jest napięcie w kostce( najprościej sprawdzić przy pomocy żarówki) po przekręceniu stacyjki powinna się zapalić. Jeśli tak się zapali to na 100% pompa do wymiany. Jeśli nie to szukać przerwy w przewodzie, otlenionego styku, sprawdzić bezpiecznik
Witam
jutro sprawdze te stuki i bezpieczniki i napięcie do pompy , (no mam nadzieje że uda mi się to zrobić jutro, bo puki co to mam prawą rękę w gipsie i z tym panceżem cię zko cokolwiek zrobić ) ale zaóważyłem jeszcze jedną żecz, prtzewóg od nadmiaru paliwa na wtryskach , na trzech jest dobrze ale na jednym jest lużny , ten zatrzask na ftrysku nie jest wsunięty do końca i dosyć lużno siówa , czy to może zapowietrzać pompe wtryskową??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.