witam.mam pewien problem a mianowicie;jak ocenić stan koła dwumasowego?(wymieniam wysprzęglik hydrauliczny bo chromolił,tarcze bo się skończyła).nie wiem czy zostawić to koło co było przebieg 190tys.czy zmienić na inną używkę przebieg 23tys?(kupiłem używkę)nasuwa się oczywista odpowiedz lecz mój mechanik twierdzi,że to co ma 23tys jest w gorszym stanie co moje.macie jakieś rady co zrobić lub jak to sprawdzić? _________________ 1234567890
Ja bym sie nie bawil w uzywki. Juz tez sie na tym kiedys przejechalem. Kolo dwumasowe to sporo pracy wiec radze zrobic raz a dobrze . Niestety kupujac diesla nikt nie liczy sie z ta droga operacja wymiany kola. Tak wiec poddaje pod watpliwosc kupowanie diesli . Zaoszczedzi sie kilka groszy na paliwie ale potem trzeba wkladac mnustwo kasy w np. kolo dwumasowe. Taki gruby przekret firm ktore proponuja kupno diesla. Jednak nie musze miec racji. Pozdrawiam ja bym sie nie bawil w uzywki.
To nie jest bolączka to jest pandemia. Wszyscy powinni doliczyc sobie do kalkulacji zakupu diesla tego typu wydatek. Tym bardziej ze stac Nas jedynie na uzywane Volva . Nie zamartwial bym sie kolem dwumasowym w momencie kupna z salonu. Ale przy zakupie samochodu z przebegiem ponad 100tys. to trzeba wliczyc to do kosztow utrzymania. A jeszcze nasze paliwo chszczone na stacjach( olej napedowy) i mamy komplet klopotow.
Ale jak ktos kocha diesle to brac milosc jest silniejsza.
kolego baton208 skąd ta cena?ja dzisiaj za wysprzęglik luka,tarcze i docisk z kołem dwumasowym sasch,zapłaciłem 2250zł.używane odesłałem co kupiłem wcześniej za 900zł bo było gorsze jak moje w chwili obecnej.czyli używanych nie warto kupować,regeneracja nieopłacalna od 600-800zł samego koła a nowe 1050.teraz na nowym mam nadzieje że pośmigam.chyba że znów coś _________________ 1234567890
kolego baton208 skąd ta cena?ja dzisiaj za wysprzęglik luka,tarcze i docisk z kołem dwumasowym sasch,zapłaciłem 2250zł.używane odesłałem co kupiłem wcześniej za 900zł bo było gorsze jak moje w chwili obecnej.czyli używanych nie warto kupować,regeneracja nieopłacalna od 600-800zł samego koła a nowe 1050.teraz na nowym mam nadzieje że pośmigam.chyba że znów coś
kolego baton208 skąd ta cena?ja dzisiaj za wysprzęglik luka,tarcze i docisk z kołem dwumasowym sasch,zapłaciłem 2250zł.używane odesłałem co kupiłem wcześniej za 900zł bo było gorsze jak moje w chwili obecnej.czyli używanych nie warto kupować,regeneracja nieopłacalna od 600-800zł samego koła a nowe 1050.teraz na nowym mam nadzieje że pośmigam.chyba że znów coś
witam,
pisales o uzywanym komplecie po przebiegu 23tys km, czy to moze z allegro 23 tyskm/2009r, bo sie waham czyw to wchodzic
podaj jak mozesz namiar na sprzedawce kompletu za 2250zl
dzieki
tak to używane z alegro było,dokładnie ten przebieg za 900zł, nie polecam używek.numer do gościa co mi nowe sprzedał 515188361 lub meyl biuro@crazymarketing.pl .2250-wysprzęglik,tarcza,docisk,koło 2-masowe sascha a luka chyba o 50zł tańsze,załóż to co miałeś. _________________ 1234567890
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.