Pozwolę sobie zacząć nowy temat gdyż szukając w dotychczasowych postach nie znalazłem nic o tym.
Jak w temacie - gorąca klema plusowa. Sprawdzone i wyczyszczone połączenie z akumulatorem. Sądzę że wina tkwi w zakuciu klemy i tutaj pojawia się problem. Nigdzie nie ma przewodów do volvo 850, nawet w używkach.!!! Elektryk powiedział mi że powinien to być oryginalny przewód ze względu na wartość rezystancji.
u mnie też się grzała klema było to spowodowane kiepską masą wyczyściłem wszystkie połączenia i jest elegancko najbardziej było zasyfione przy silniku . a sprawdziłem to tak ,wziołem przewody rozruchowe podłączyłem minus do akumulatora i bezpośrednio do silnika
nie właśnie smażyła mi się klema plusowa . Sprawdzałeś ładowanie ? weż multimetr i sprawdz jakie jest napięcie ładowania może regulator strzelil i przeładowuje z aku jest wszystko ok nie ubywa elektrolitu ? nie robi się biały nalot na slupkach ?
Chyba zaczne faktycznie od wymiany aku. Co prawda wydaje sie ok poza jednym.... po nocy, przy niskich temp. sprawia wrazenie jakby sie budzil. tzn: Przekrecam kluczyk, przygasaja kontrolki, rozrusznik zakreci ledwo lub wcale a przy ponownej takiej probie zakreca najpierw pomalutku wkrecajac sie na obroty. Tlumaczylem to malym pradem rozruchu tego aku i zwlekalem z wymiana. Ponadto to jest kolejny moj samochod z... wlasna osobowoscia. Dzis przy okazji wizyty rekonesansowej na szrocie z volviakami zakupilem kabel aku-rozrusznik. Jeszcze nie wymienilem a objawy ustaly.
Pisales o polaczeniach masowych... Gdzie one sa dokladnie? Jest dostep bez kanalu?
Prad ladowania faktycznie warto zmierzyc. Dzis to zrobie.
Jak sie grzeje to znaczy że za duży prąd przez nią idzie.Czyli tak jak Kolega wyzej pisał sprawdzić masy trzeba.Najlepiej zacząć od - aku czyli palcem po kabelku i zobaczyć gdzie do nadwozia podlączony jest i tam oczyścic.Ewentualnie sprawdz, jeżeli masz orginalny kable do aku czy jak podłączysz miernik na włączonym silniku do aku i ruszasz przy słupkach czy nie zmienia się napiecie.Nastepnie mase do silnika (jak ci sie nie chce szukać to poprostu kup w motoryzacyjnym taki kabelek za 5-10 zł) i podłącz dodatkowo do silnika i nadwozia) no i oczywiscie połaczenia przy alternatorze i rozruszniku też sprawdz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.