Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 850 ) klepiące zawory



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krycha037

Czytelnik



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): pomorze
Posiadane auto: 850 combi 2500 benzyna /gaz
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 17 Kwi 2010, 20:09
Temat postu:

klepiące zawory


Witam! Od tygodnia jestem posiadaniem Volvo 850 2,5benz 10V. Silnik chodził bardzo cichutko do czasu gdy zrobiłem 20km od odbioru samochodu od mechanika, uszczelnił pokrywę zaworów bo olej leciał. Teraz silnik chodzi jak "stara rozklekotana fiesta". Sprawdzałem czy rozrząd się czasami nie przestawi o ząb(na zaznaczonych puntach na kołach przez mechanika),ale wychodzi na to ze jest dobrze. Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć co może by przyczyną? Czy to wina mechanika oraz czy ten silnik posiada blokowanie wału i wałków rozrządu?
Powrót do góry
Tomek B

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 395
Skąd jesteś (miejscowość / region): Moss/Norwegia
Posiadane auto: Volvo v70 D5 2004 , volvo 760 turbo
Piwa: 85/0
Wysłany: Sob 17 Kwi 2010, 21:25
Temat postu:

Re: klepiące zawory


krycha037 napisał:
Witam! Od tygodnia jestem posiadaniem Volvo 850 2,5benz 10V. Silnik chodził bardzo cichutko do czasu gdy zrobiłem 20km od odbioru samochodu od mechanika, uszczelnił pokrywę zaworów bo olej leciał. Teraz silnik chodzi jak "stara rozklekotana fiesta". Sprawdzałem czy rozrząd się czasami nie przestawi o ząb(na zaznaczonych puntach na kołach przez mechanika),ale wychodzi na to ze jest dobrze. Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć co może by przyczyną? Czy to wina mechanika oraz czy ten silnik posiada blokowanie wału i wałków rozrządu?

Witam.
Wyglada na to ze kanaly doprowadzajace olej do popychaczy hydraulicznych w glowicy sa niedrozne .
Diagnostyke zacznij od sprawdzenia cisnienia w ukladzie smarowania silnika - w miejsce czujnika cisnienia wkrec manometr. Jesli cisnienie nie osiaga odpowiednich wartosci lub cisnienie spada wraz ze wzrostem obrotow silnika to kolejna rzecza do sprawdzenia jest miska olejowa i doprowadzenie oleju do pompy .Jesli w tych silnikach stosuje sie olej o zbyt niskiej jakosci lub olej zmieniany jest zbyt rzadko w misce czesto osadza sie b.duzo osadow.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 850 »

Opinie o samochodach Volvo 850 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.


VolvoS90

124 900

2017r.

82 028 km

kujawsko-pomorskie

VolvoV50

15 900

2007r.

267 000 km

śląskie

VolvoV50

15 900

2008r.

226 000 km

mazowieckie

VolvoV40

66 900

2017r.

147 815 km

warmińsko-mazurskie

VolvoInny

122 000

2018r.

189 200 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System