Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość / region): bydgoszcz/uk Posiadane auto: volvo s60 2.4d5 2003
Piwa: 3/1
Wysłany: Pią 26 Mar 2010, 21:27
Temat postu:
VOLVO S60 D5 2003 ENGINE SERVICE REQUIRED
hej co moze byc przyczyna ze zapala sie komunikat ENGINE SERVICE REQUIRED zapala mi sie on gdy slinik pracuje na wyzszych obrotach 3500 do 4000, jazda na autostradzie takze pod gorke sie zapala poczym po chwili zgasnie,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika znika, stacyjka tez resetuje
paliwo podejrzanej jakosci _________________ polska drukarnia w UK drukujemy ulotki, wizytowki, wrzutki, dokumenty firmowe, kalendarze, banery, projekty ulotek, logo firmy itp powiedz jakie masz potrzeby, służymy radą
popytaj czy mozna przeczyscic egr
potem pojezdzij troche na lepsza stacje
albo sprobuj obu naraz
u mnie ten komunikat sie pojawil 2 razy i ktos wspomnial o paliwie i odtad nie mam z tym problemow (podobno sa czule)
pozdro _________________ polska drukarnia w UK drukujemy ulotki, wizytowki, wrzutki, dokumenty firmowe, kalendarze, banery, projekty ulotek, logo firmy itp powiedz jakie masz potrzeby, służymy radą
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 2599 Skąd jesteś (miejscowość / region): RP WAWA Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
Wysłany: Nie 28 Mar 2010, 01:16
Temat postu:
Re: VOLVO S60 D5 2003 ENGINE SERVICE REQUIRED
rafalvolvo napisał:
hej co moze byc przyczyna ze zapala sie komunikat ENGINE SERVICE REQUIRED zapala mi sie on gdy slinik pracuje na wyzszych obrotach 3500 do 4000, jazda na autostradzie takze pod gorke sie zapala poczym po chwili zgasnie,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika znika, stacyjka tez resetuje
hej no ja miałem taki komunikat towarzyszyło mu nierówne chodzenie silnika falowanie obrotów gaśnięcie silnika na czerwonym świetle a przy tym wszystkim zapalała się kontrolka srs. Pomogło mi wymienienie przepływomierza, czujnika pozycji wału korbowego i wyczyszczenie przepustnicy benzyną 95
Odświeżę temat
Dziś pojawił się kolejny komunikat. Po około 150km trasy i chwilowym postoju pojawił się taki komunikat. Nie znikał przy ponownych uruchomieniach. Mocy nie brakowało, tempomat działa, kontrola trakcji działa. Pojawił się też komunikat zbyt niskiego poziomu oleju?! Wróciłem do domu po przejechaniu kolejnych 350km - rozłączyłem akumulator - komunikat zniknął. Spodziewam się, że lada moment się pojawi ponownie. Bez kompa nie podchodzić?
Czy poza ASO są w Waw lub okolicach (najchętniej zachodnich) magicy z odpowiednim sprzętem do testowania (w dodatku godni polecenia) ?
U mnie znowu od 2 dni ten komunikat sie pojawia. Kiedys okolo pol roku temu sie pojawil, przez ten czas mialem spokoj do wczoraj. Zauwazylem ze nie dziala wtedy tempomat i np podczas jazdy jak spuszcze noge z gazu to tak gwaltownie auto zaczyna chamowac a jak tego komunikatu nie ma wtedy chamuje plynnie, nie czuc tego szarpniecia. Poza tym wszystko wporzadku. Mial ktos taki przypadek?
Polecam kolego zakup interfejsu OBD za kilkadziesiąt złotych na "pewnym znanym portalu aukcyjnym". Jak jakiś rok temu w taki zainwestowałem i kilka razy zaoszczędził mi szukania. Odczytujesz kod błędu i wiesz jaka przyczyna jest. Raz mi się pojawił ten komunikat (że silnik wymaga serwisu) i telepało nim przy wchodzeniu na obroty. Podpiąłem się i pojawił się błąd związany z trzecim cylindrem. Okazało się że cewka na nim nie daje iskry. W Twoim przypadku przyczyna jest oczywiście inna (bo cewki nie masz), ale za kwotę jaką zostawił byś w warsztacie "u pana Kazia" za odczytanie błędów masz już zupełnie przyzwoity interfejs. _________________ Moje auto: Link
Witam
Mam problem ze swoim volvo s60 2.0T mianowicie uszkodziła się pompka paliwa kupiłem nową i została wymieniona.Ale problem dalej jest taki że co jakis czas pali się bezpiecznik od pompki.Sprawdziłem wszystko jest prawidłowo podłączone pompka sprawna (odpala na benzynie i przejechałem około 50 km) po zgaszeniu silnika bezpiecznik się spalił.I tak dzieje się w kółko co jakiś czas. Dodatkowo co jakiś czas zapala się kontrolka check engine i po jakimś czasie znika.Auto na gazie działa prawidłowo.Początkowo po odpaleniu dodaje sam obrotów myślę że może to być przepustnica... Wymieniłem filtr paliwa dodatkowo w koszyku w baku było trochę syfu (wszystko zostało wyczyszczone z koszyka). Komputer pokazuje cały czas komunikat system engine required. Raz zdarzyło się tak że palił się check engine ten błąd został usunięty po powrocie od mechanika kontrolka znów się pojawiła.
Jeśli ktoś miał taki przypadek bądz wie co może być tego przyczyną będę wdzięczny za informację.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.