Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszów, London Posiadane auto: S60 D5 2002
Piwa: 13/3
Wysłany: Pon 03 Sty 2011, 23:31
Temat postu:
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
ad.2 - ja kupowalem taki pasek na salonie volvo za cos 230 pln wyglada tak samo - pudelko tez, a wec reszta tej kwoty za rolki jest jak najbardziej realna
aha to "miniu791" sprzedaje - ten gosc syfu nie sprzedaje , kupowalem od niego filtr oleju 100% original wiec za ten rozrzad ze jest oryginalny dalbym sobie chyba reke obciac ;>
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Temu sprzedawcy do którego podałeś link możesz spokojnie zaufać. Ja u niego kupowałem filtry i były w 100% oryginalne. Dostałem dokładnie to co na zdjęciu. Jest to polecany sprzedawca także na volvoforum.pl.
Jeżeli chodzi o pompę to RUVILE, firma że tak powiem z górnej półki o ile nie z najwyższej. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
witajcie mam zamiar wymienic pasek rozrzadu z rolkami itp. jaki polecacie? a i czy pomope wody odrazu tez wymieniac?
Do tego silnika polecam zestaw INA (pasek, rolka prowadząca, napinacz) dobra cena i najwyższa jakość. Koniecznie tak jak pisali zmień pompę. Ja miałem oryginalny przebieg 140tyś. km przy wymianie rozrządu i pompa miała już spore luzy. _________________ Szef Serwisu Samochodowego we Wrocławiu
Witam, takie teoretyczne pytanie, co ile kilometrów przewiduje się wymianę kpl. rozrządu w D5 (163km) ?
Jak się to ma w przypadku Oryginalnych części, a jak w np. Contitecha, Boscha, INA ?
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Program serwisowy Volvo (Anglia) silnika D5 163 konnego przewiduje wymianę paska, rolki prowadzącej, rolki naciągającej i paska klinowego co 96 tyś mil lub co 8 lat. Dotyczy oczywiście oryginalnych części Volvo.
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Czy przy wymianie rozrzadu trzeba podlaczac auto pod kompa? Slyszalem ze trzeba pozniej ustawiac kat wtrysku czy czegos... Obilo mi sie to o uszy. To prawda?
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Czyli gdzie najlepiej ustawić ten kąt wtrysku? Na zwykłej diagnostyce komputerowej będą mogli coś takiego zrobić czy lepiej podjechać do np serwisu diesla boscha, który zajmuje się wtryskiwaczami? Ile taka operacja może kosztować? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Zdecydowanie lepiej podjechać do serwisu zajmującego się pompami. Koszt takiej operacji waha się w zależności od serwisu i miejsca na ziemi, w granicach 200-400 zł. Natomiast radość z odpalającego bez problemu diesla bezcenna _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Już kupiłem pasek contitech, podobno jakoś nie najgorsza i nie ma tyle podróbek co gates na rynku. Mam pytanie w zawiązku z tym kątem wtrysku wcześniej wspomnianym. Wymienił mi mechanik cały rozrząd wraz z pompa wody...i samochód odpala mi normalnie. Ustawianie tego kąta wtrysku jest konieczne? Ten mechanik u którego robiłem rozrząd powiedział mi, że tam kąt wtrysku powinien automatycznie się ustawić... I nie wiem czy jest sens dodatkowo wkładać 200-400zł skoro wszystko jest normalnie??? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Nie, nie ma sensu.
Poczekaj na dni chłodniejsze czyli jesień i zimę. Wtedy "wyjdzie szydło z worka" póki co, jak jest ok. to nie szukaj dziury w całym _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Re: ( Volvo S60 ) rozrzad wymiana!! jaki polecacie??
Witam ponownie! Po wymianie rozrządu miałem ubytki płynu chłodniczego w zbiorniczku, co ostatecznie okazało się tylko zapowietrzeniem układu. Jednak gdy o tym nie wiedziałem, podejrzewałem, że może pompa przepuszcza wodę i zajrzałem pod obudowę rozrządu. Zadziwiła mnie tam jedna rzecz przy okazji... Pasek rozrządu nie chodzi na całej rolce (ta na samej górze), wystaje lekko na zewnątrz w stronę obudowy, około 1mm paska nie leży na rolce. Zajechałem mechanika spytać o co z tym chodzi, on mi powiedział, że wcześniej coś było kombinowane i poprzedni pasek też nie chodził na całej rolce, poza tym musiał zrobić większy otwór w rolce napinającej bo nie szło tego zamocować do bloku silnika i dał śrubę łączącą rolkę z silnikiem o rozmiarze 10, w oryginalnie było 8. Poza tym narzekał na ogólny dostęp do tego rozrządu. Mówi, że aby to zrobić tak jak było w oryginale trzeba by wyciągać silnik.... Przejechałem teraz 1000km na dość wysokich obrotach, sprawdziliśmy pasek i niby wszystko jest ok. Ale wiadomo, że jakby nie było ok to pewnie stanął by mi samochód...
Nie wiem panowie co z tym zrobić. On mówi, że możemy wyciągnąć silnik i spróbować zrobić tak jak było oryginalnie ale to będzie roboty do ch... i ciut ciut. I też nie ma pewności, że zrobimy tak jak było pierwotnie. Powiedzcie mi czy ten 1mm wystającego paska stwarza jakieś większe zagrożenie? Czy nie chodzący w całości pasek po rolce ma wpływ na moc? Warto to ruszać czy lepiej tak zostawić jak jest??? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.