miasto-17 litrów gazu trasa do 130km/h -11,5 litra gazu ostra jazda około 15 litrów gazu twoje pali za dużo sprawdź sondę lambda to na podstawie jej sygnału komputer steruje dawką paliwa pozdrawiam
miasto-17 litrów gazu trasa do 130km/h -11,5 litra gazu ostra jazda około 15 litrów gazu twoje pali za dużo sprawdź sondę lambda to na podstawie jej sygnału komputer steruje dawką paliwa pozdrawiam
właśnie zmieniłem lambdę i spadło do jakieś ok 16 w mieście ale przy naprawdę delikatnej jeździe. Tak się zastanawiam że, może mam za mały parownik do tego silnika....
Witam wszystkich. Mam Volvo 850 T5 instalacja gazowa LANDI RENZO z parownikiem IGS do chyba 260KM i turbo - żadnych problemów z gazem nie ma,a GAZU spala tak:
maksymalnie 15-16l / 100km - miasto, b. szybka jazda po trasie (ale wariatem nie jestem)
minimalnie 11-12l / 100km - długi odcinek trasy prędkość 90 - 110km/h
benzyny na trasie ok 8-9l / 100km - miasta nie sprawdzałem
Bardzo wielka różnica jest w jakości gazu na stacjach. Na stacje NO NAME nie zaglądam, natomiast BP, SHELL, STATOIL - troszkę lipa. W zbiornik wchodzi mi 45l gazu i na tych stacjach robię śr. 300km, a na ORLENIE spokojnie od 330-360 km - różnica jest!!!!! średnio tygodniowo robię ok 400-500km. Pozdrawiam
To czy masz mały parownik to ci pokaże komputer jak podłączysz do LPG. Będzie widać temperaturę gazu. Być może to tylko kwestia dobrej regulacji. Może masz za bogatą mieszankę. A ile pali ci na benzynie bo to jest znaczące.
Bardzo słuszna uwaga kolegi volvo_t5_michał faktycznie kiedyś jeżdżąc skoda favorit nie czułem różnicy w spalaniu, obecnie moje Volvo GLT850 2.5 20V spala dokładnie 13.2 l/100km cykl mieszany, jednak tankuje na Orlenie tankując na stacji właśnie no name o dziwo pali czasem o 5-6 l/100km więcej nie wiem co oni tam dodają ale za marne 5gr na litrze nie warto jeździć na lipne stacje,
A co do spalania 13l na takiego dużego sedanka spoko _________________ Lubie wszystkie auta, szczególnie te z gwiazdą na masce
Są instalacje gazowe kosztujące tyle co twoje volvo. Jest to paliwo alternatywne, to nie jest instalacja gazowa z " poloneza" A na temat hybrydy powiesz że prądu używasz do oglądania TV. Ludzie kupują auta za 300 tyś zł i zakładają gaz - to jest poniekąd paliwo ekologiczne jak zawsze są jakieś skutki uboczne, a benzyna np jest droga. A dzięki instalacji gazowej jeżdżę o 20 zł taniej na 100km niż TY '' i mogę na maxa cieszyć się swoim autem. Pozdrawiam
Zmieniłem samochód na volvo oczywiście 850 2,5 10v
i sprawa wygląda tak:
-mam gaz holenderski (made for volvo)
LPG na trasie: 10-12 l vmax 130km/h
LPG w mieście: 13-15 zależy jak cisne
A co do tankowania na stacjach to jak tankuje na tańszych to okropnie wali mi gazem podczas jazdy. BP,Lotos,Shell,Statoil zero zapachu. Tania No name - 300km smrodu w środku. Jeszcze spróbuje na Orlenie - może będzie palił na trasie 6l na 100km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.