Witam od paru dni mam volvo 440 2.0 +LPG instalacja drugiej genereacji..
Przy odpalaniu rozrusznik chodzi normalnie wszystkie kontrolki ok kreci dobrze i nawet łapie na chwile ale po 1-2s gaśnie strzelajac przy tym cicho i bez dzwieczenie z rury (puuf)..załapał na gazie na ciąg ale dopiero jak silnik sie rozgrzal i przełączył sie na gaz ogolnie na gaz chodzi super i niema problemow..wczesniej jak przełanczałem na benzyne w czasie jazdy to auto jechalo bardzo słabo niemialo mocy..a teraz juz nawet jak na postoju przełaczylem na benzyne to za chwile auto zgasło strasznie sie mecząc..prosze o jakąś rade gdzie moze leżeć problem..
witam ponownie dzis wrocilem od gaziarza..powiedzial ze jest pęknieta membrana na regulatorze cisnienia paliwa mniej wiecej wiem na czym polega jej zadanie i jak powinna działac ale chcial bym sie dowiedziec czy ktos moze mi wskazac lub powiedziec co tu nalezy wymienic membrane ?? regulator caly?? moze jakis link jak owa rzecz wyglada albo chociaz orientacyjna cena tego elementu..teraz musze auto zaprowadzic do mechanika co by to wymienil a nie chce zeby mnie zgolił albo jeszcze co gorsza oszukał..
poprostu lecialo paliwo z przewodu na korektor stad wszystkie problemy poki co mam zaslepiony przewod paliwo nie cieknie ale musze jak najpredzej usunac usterke..
Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 133 Skąd jesteś (miejscowość / region): Czechowice-Dziedzice Posiadane auto: Opel Astra G 1.8 16V(X18XE1) Sportive '98
Piwa: 13/0
Wysłany: Sro 28 Kwi 2010, 20:04
Temat postu:
Re: ( Volvo 440 ) Auto nie odpala na benzynie
Są zestawy naprawcze, w skład których wchodzi mi. membrana. Musisz sprawdzic jaki masz reduktor, firma i typ jest na papierach od instalacji gazowej. Ceny są zależne od firmy wachają się od 50 do 120 zł. Nowy reduktor ok 300zł. Decyzja należy do ciebie.
niewiem czy mnie zrozumiales ta membrana znajduje sie regulatorze cisnienia paliwa, raczej nie od gazu a od benzyny bo ucieka paliwo wiec chyba niebedzie go w papierach od instalacji gazowej a regulator chyba bosha czyli pewnie bardzo drogi..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.