Witam. Jestem posiadaczem v70 z 2003r. 2.4D5 w automacie i ostatnio podczas jazdy zauważyłem, że auto ruszając przyspiesza i zmienia biegi normalnie ale jak jadę i mu depnę żeby zredukował to obroty idą do góry a samochód nie przyśpiesza, wie ktoś może co to może być?
Kurcze, chciałem się umówić do mechanika na ten test glikolowy a on mi mówi, że jak w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego nie ma oleju i jak nie ma wycieku płynu chłodniczego to nie mam po co robić tego testu. Nie wiem co mam robić, to jest jedyny facet, który w mojej okolicy zajmuje się typowo automatami i na dodatek wszyscy go chwalą.
Sprawdz czy olej w szkrzyni spmierdzi spalenizna jesli tak to wymiana nic nieda tylo dodatkoe koszta wjesli smierdzi to tarczki sie przypalily w skrzyni i wtedy sa niemale koszta ja tylko juz jezdze manualem _________________ ODANY WIELBICIEL SZWECKIEJ TECHNOLOGI
Witam, sorry dołączę się do wątku prosząc o pomoc przy wyjęciu ASB. Przymierzam się do samodzielnego demontażu ASB - ze wzgledu na rocznik takie czyności są coraz częściej wykonywane przez mniej zasobnych właścicieli volvinek, chciałbyn przy tej okazji sporządzić dobry manual. Planuję powieszenie silnika od góru na dwóch poprzeczkach wspartych w miejscach przykrecenia błotników.
Silnik podwieszam za dwa uchwyty przy pompie wspomagania i przy kopułce, podciągam w górę jakies 2cm. Przygotowuję się do zdjęcia sanek z zamiarem pozostawienia maglownicy, odkręcam odkręcam końcówki łączników L/P, swożnie L/P, poduszki silnika, wsporniki rurek wspomagających, śruby sanek. Po tym sanki powinne opaść w dół. O góry wyjmuję wcześniej akumulator i obudowę filtru.
Odłączam kabelki i cięgło ASB, i w ten sposób powinienem otrzymać dostęp do śrub spinających ASB z korpusem silnika. Proszę o info czy nie planuję jakiegoś grubego błędu, bo grubej robotu sie nie boję. Po wyjęciu ASB mam zamiar oddać ją do fachowca. Oszczędzam 7 stów na demontażu i montażu skrzyni. Od dołu w skrzynię wchodzą śruby promieniście, czy je wykręcać przed rozpołowieniem.
Powód roboty to minimalny wyciek płynu z dolnego otworu pod ASB i zaolejany cały dół silnika jak również miejsca postoju.
Dziękuję za każdą pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.