Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: S40 1.8 (115)
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 20 Maj 2010, 19:46
Temat postu:
schemat hamulców
Witam , ostatnio pojawił się w moim s40 1.8 96r. nietypowy problem , w czasie dłuższej jazdy po mieście tzn. hamowanie/przyspieszanie/hamowanie po pewnym czasie pedał hamulca "sztywnieje" klocki nie odpuszczają i zaczyna się jazda "na hamulcu" , mocy wystarcza na pierwszy i drugi bieg , a wystarczy puścić gaz i autko samo hamuje . Mój mechanik po rozebraniu szczęk dopatrzył się zapieczonej tulejki (którą uruchomił) , co nie zlikwidowało problemu ... napiszę jeszcze że układ nie jest zapowietrzony i przewody hamulcowe są nowe , jeśli ktoś ma może schemat układu hamulcowego do tego modelu , albo jakieś sugestie , będę dozgonnie wdzięczny _________________ Każdy ma swoje zdanie , ale żyjemy w takich czasach , że ja ze swoim , na wszelki wypadek się nie zgadzam
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: S40 1.8 (115)
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 21 Maj 2010, 07:33
Temat postu:
Re: ( Volvo S40 & V40 ) schemat hamulców
tak , jest ABS i tak , wymieniłem cały płyn (w czasie wymiany przewodów) _________________ Każdy ma swoje zdanie , ale żyjemy w takich czasach , że ja ze swoim , na wszelki wypadek się nie zgadzam
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: S40 1.8 (115)
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 21 Maj 2010, 14:43
Temat postu:
Re: ( Volvo S40 & V40 ) schemat hamulców
Przód . Odpowietrzał mechanik sobie tylko znanym sposobem , ale dzisiaj po 17-stej zabawy ciąg dalszy , więc mogę się dowiedzieć , jeśli uważasz że to istotne... _________________ Każdy ma swoje zdanie , ale żyjemy w takich czasach , że ja ze swoim , na wszelki wypadek się nie zgadzam
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: S40 1.8 (115)
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Maj 2010, 10:24
Temat postu:
Re: ( Volvo S40 & V40 ) schemat hamulców
Problem zażegnany , okazało się iż czasem najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze , podeszliśmy do tematu "na chłopski rozum" i spuściliśmy (znowu) cały płyn hamulcowy i przedmuchaliśmy cały układ powietrzem pod ciśnieniem , problem leżał w zasyfionym czwórniku który znajduje się pod pompą , w czasie jazdy płyn dostawał coraz większe ciśnienie i przez zapchany czwórnik to ciśnienie nie miało jak zejść , co powodowało zakleszczenie klocków . Jak na razie przejechałem w ramach testu z 60 km po mieście i jest wszystko w porządku , tyle że teraz pedał hamulca wpada nieco głębiej i "bierze" na ostatniej 1/4 swojej "skali" ale da się przyzwyczaić , grunt że już się nie blokuje. _________________ Każdy ma swoje zdanie , ale żyjemy w takich czasach , że ja ze swoim , na wszelki wypadek się nie zgadzam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.