witam posiadam volvo 440 i od jakiegoś czasu niewiem co jest grane . ;( cięzko odpala i musi byc noga na gazie bo innaczej słabe obroty i gaśnie zamiast na nie wejść . co z ty zrobić / ? takze podczajazdy obroty same się podnoszą lub opadaja . ? jest to disel 1.9 td bardzo proszę o pomoc mechanicy niewiedzą mówią ze to norma ale to niejest normalna reakcja nieraz jest tak ze dostanie fajnego kopa jak naciśnie sie gaz lekko . _________________ Zarębski Piotr
miałem podobny problem, z tym, że mi prawie odrazu po odpaleniu wchodził na obroty, ale później to też było falowanie obrotów na postoju i w czasie jazdy, nawet czasem prz cofaniu potrafił zgasnąć.
A u sterka była banalnie prosta - pęknięty przewód paliwowy między filtrem paliwa a zaworem zwrotnym.
Sprawdź wszystkie przewody od filtra do pompy, powykręcaj i powyginaj je w różne strony na odpalonym silniku bo wystarczy jakieś mikropęknięcie, które dopiero pod naciskiem się ujawni, sprawdź też zawór zwrotny bo jak jest niesprawny to może powodować, że po dłuższym postoju paliwo się cofa z przewodów i żeby odpalić i wprowadzić silnik na obroty trzeba się nakręcić i nagazować.
U mnie mechanicy też nie wiedzieli o co kaman, odsyłali do pompiarzy, że niby pompa siada, a okazało się, że jakiś głupi stary przewód był pęknięty i to tak, że dopiero po wygięciu to zobaczyłem, za jakieś 7 zł wymieniłem przewód, za 4 zł dwie opaski i jest gitara:)
notabene podpowiedział mi to kolega z innego forum.
a i sprawdź jeszcze na pompie miedziane podkładki pod takim metalowym przewodem na który nachodzi właśnie ten paliwowy przewód, dokładnie to jest to w miejscu odpowietrznika pompy, bo te podkładki są bardzo delikatne i jeżeli miałeś wcześniej odpowietrzany układ to podkładki te mogły się też rozszczelnić i tamtędy może dochodzić lewe powietrze i delikatne wyciekać paliwo (pocić się).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.