Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): wlkp Posiadane auto: volvo v50
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Maj 2010, 23:43
Temat postu:
KOLEJNA WYMIANA MAGLOWNICY - ratunku
Witajcie! mam pytanie? wymieniam już 3 raz maglownice w volvo v50. zawsze wycieka olej z lewej strony, wszystko rdzewieje. Po wymontowaniu oakzuje się ze maglownica jest pordzewiała. zawsze wymieniałem na uzywaną i to wszystko się stałom na przestrzeni 40 tyś km - 3 maglownice??? brak mi sił czy macie może jakieś sugestie uwagi, wskazania. dodam ze teraz dałem magklownice do rtegeneracji zamiast kupować uzywana .
Witaj, zawsze olej wlewają mechanicy ale z tego co wiem to czerwony, czy masz moze jakieś sugestie? raczej nic nie spływa bo się przygladałem ale teraz zwrócę na to baczniejszą uwagę . Ostatnio nawet maglownice wymieniałem w secisie volvo - pogwarancyjnym. Wszystko jest zawsze tak przerdzewiałe jak by leżało w wodzie kilka miesiecy. dodam ze auto mam 3 lata i mało jezdzę ;( . zawsze się to dzieje ze wyciek jest z lewej strony. a z tej kiedyś samochód był uderzony - ale nie jakoś katastroficznie - i wszystkie częsic zostały wymienione. tak sobie myslę czy to moze być jakaś przyczyna? tracę głowę - boje się gdzieś dalej jechać, przestaje juz lubić volvo
witam miałem tak w Audi robili mi drązki kierownicze i na gumy te ktore chronia drazeki i maglownice zamiast opasek metalowych pozakładali szelki efekt po jednej zimie zardzewiała maglownica bo dostawała sie wilgoc pozaciskałem na te gumy skrecane opaski i juz 2 lata jest okej.Mysle ze tu jest problem gumy chroniace nie moga wpuszczac wilgoci.
hej, dzieki za szczere chęci ale, samochód zostawiłem u mechanika w innej miejscowości i czekam - az dotrze tam zregenerowana przekładnia tak ze ze zdjecie bedzie ciężko ;( ale wreacając do porzedniego postu - Ja też mówiłem mechaniką w pogwaranchijnym servisie volvo w Poznaniu zeby załozyli mocniejsze uciski na gumy - w odpowedzi usłyszałem ze to ma tak być ruchome bo to pracuje. najlepsze jest to ze zauważyłem 3 tygodnie przed wydarzenieniem ze cos tam kapie = rdzawa woda? pojechałem do nich- ponoć wyczyscili - nałozyli nowego smaru - i mało być ok, niby nie widzieli zadnych zmian a woda ponoć zssana przez zimę a tu 3- 4 tygodnie póżniej wszystko się wylało ze srodka. nie wim co dalej- boje się ze po tej regeneracji bedzie tak samo. zwróce mechanikowi uwagę na te mocowania - zemy zalozył skręcane. a macie moze jeszcze inne pomysły i uwagi?
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 11 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolskie Posiadane auto: VOLVO V-50
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Maj 2010, 15:36
Temat postu:
...
Ja w swoim V-50 też miałem problem z maglownicą, (pociła się biedaczka odrobinę)......
Ja zdecydowałem się na regenerację, bo stwierdziłem że wymiana jest za droga... cały koszt regeneracji z wymontowaniem i zamontowaniem 700 PLN... niby nie mało, ale ma być O.K...i mam rok gwarancji.....
Moja 50-tka tez ostała w lewy bok..... i ztąd ten kłopot ....ktoś źle założył swego czasu...a teraz ja zaplaciłem......
Specjalistą nie jestem.. załozyli mi zaciski na gumy...a gumy dali od sprintera.. bo niby lepiej trzymają..... (mam nadzieję..) minęły 2 miesiące od wymiany..zatem..... kto wie co mnie jeszcze czeka....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.