Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S60 ) interpretacja zestawu błędów MAF+DPF+TCM



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S60 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_olhav_

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 111
Skąd jesteś (miejscowość / region): KRK/Małopolska
Posiadane auto: S60 D5 205KM 2006, VFR 800 VTEC 2005
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 14 Paź 2011, 10:02
Temat postu:

interpretacja zestawu błędów MAF+DPF+TCM


Witam,

Po różnych perypetiach opisanych w innym wątku nastał inny, nowy problem.

Oto co wypłuła z siebie VIDA po jeździe próbnej (przed którą wszystkie błędy zostały skasowane)

ECM - 1320 Air mass flow - faulty signal
ECM - 1320 Air mass flow - faulty signal
ECM - 2A30 Pressure sensor particular trap signal too high
ECM - 2A30 Particular trap blocked
ECM - 5730 Communication TCM signal missing

Po skasowanie błędów wszystko wraca do normy. Pojawiają sie z powrotem dopiero przy ostrzejszym dodaniu gazu. Wtedy samochód słabnie, przechodzi w tryb awaryjny i dymi.

Co taki zestaw usterek oznacza?

Pierwsze co mi się nasuwa: czujnik ciśnienia przy DPF do wymiany, on powoduje błąd z samego DPF-a a błędy z przepływomierza pojawiają się jak samochód przechodzi w tryb awawyjny.... tylko w tej historii nie występuję problem z komunikacją z komputerem skrzyni (TF-80) chyba, że ten błąd też wyskakuje po przejściu w tryb awaryjny. Co o tym myślicie?

I odnośnie TCM - gdzie go szukać? To jest osobny moduł czy jest połączony z glównym komputerem nad filtrem powietrza?
Powrót do góry
euroservice

Debiutant



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 49
Skąd jesteś (miejscowość / region): WARSZAWA
Posiadane auto: volvo
Piwa: 4/0
Wysłany: Pon 24 Paź 2011, 19:28
Temat postu:

porada


napewno jest coś uszkodzone byc może nieszczelna rura turbo albo swirll ale jedynie jazda próbna z podpiętym komputerem dzięki któremu bedziemy widzieli parametry mozna stwierdzić przyczynę
_________________
volvo
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S60 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo S60 »

Opinie o samochodach Volvo S60 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoV50

15 900

2007r.

267 000 km

śląskie

VolvoInny

91 900

2018r.

229 000 km

świętokrzyskie

VolvoV40

79 900

2019r.

143 110 km

warmińsko-mazurskie

VolvoV60

39 700

2010r.

198 000 km

mazowieckie

VolvoV50

14 900

2006r.

297 200 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System