u mnie jest tak samo - zmieniłem linkę, klocki, wszystko wyregulowane było, nawet po wyjeździe od mechanika trzymał ręczny, ale po paru przejechaniu paru kilometrów dalej jak nie było ręcznego tak nie ma.
Mechanik mówił, że zaciski są ok a jak dotrą się klocki do tarczy to będzie ręczny jak złoto - a tu g..no.
mam to samo, choc jeszcze sie nie przygladalem-kupilem fure od kolezanki, ktora robila hamulce i ponoc mechanicy zapomnieli naciagnac nowa linke a jako, ze to automat i ma pozycje P to olala to,
ja ostatnio naciagnalem linke, ze jest wyrazny opor na dzwigni a kolem mozna rekami obracac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.