Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 440 ) Volvo 440 2.0 brak hamulaca ręcznego....


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpachla

Debiutant



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 38
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZDUŃSKA WOLA
Posiadane auto: VOLVO 440
Piwa: 1/12
Wysłany: Sro 04 Sie 2010, 16:39
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Volvo 440 2.0 brak hamulaca ręcznego....


benny_voo napisał:
Z TEGO CO WIEM TO WADA SERII 400
RĘCZNY BYŁ JEST I BĘDZIE SŁABY



Faktycznie....tu cytat:

"Typową usterką Volvo 460 jest brak bądź nierównomierne działanie hamulca ręcznego"

a tu całość....

http://www.auto-swiat.pl/wydania,Uroda-kantow,2805,1.html

Samochody o kształtach konserwatywnych, kanciastych rzadko robią taką furorę, jak odważne projekty włoskich stylistów. Starzeją się jednak wolniej. Stonowana sylwetka Volvo 440/460 może podobać się jeszcze dzisiaj, 12 lat po prezentacji. Pierwsze Volvo typoszeregu 400 pokazano na salonie genewskim w 1986 roku. Była to wersja 480 - 3- -drzwiowe coupé. 5-drzwiowy liftback (440) zaprezentowany został w 1988, sedan (460) w 1989. Początkowo do wyboru były tylko jednostki napędowe o pojemności 1,7 litra. Właściwie był to zawsze ten sam silnik. W wersji wolno ssącej dysponował mocą 87 KM, z turbodoładowaniem miał o 33 KM więcej. Były też wersje o zwiększonym stopniu sprężania o mocy 102 KM. 90-konny silnik 1.8 oferowany od 1991 jest rozwinięciem jednostki 1.7. Jego mocy wystarcza akurat na to, aby wyprzedzać bez stresu. Nie mniej, ale i nie więcej. Zużycie paliwa na trasie kształtuje się na poziomie 8 litrów, w mieście jest o 2-3 litry na 100 km wyższe. Przeciętne koszty, przyzwoite osiągi. Model 460 od początku zdobywał uznanie użytkowników wysoką jakością wykonania. Plastiki użyte do wytłoczenia elementów wnętrza nie sprawiają wrażenia tanich, choć w starszych egzemplarzach bywają mocno wyeksploatowane. W wielu wersjach na siedzeniach można spotkać welurową tapicerkę. Limuzyna Volvo często rozpieszcza użytkowników podgrzewaniem przednich siedzeń. Fotele doskonale sprawdzają się na długich trasach, szczególnie te, które wyposażone są w regulację części lędźwiowej. Wiele "460" ma elektrycznie ustawiane lusterka i elektrycznie uchylane szyby, ABS; większość ma obrotomierz. Egzemplarze wyprodukowane po face liftingu w 1993 roku mogą mieć też poduszkę powietrzną. Holenderska montownia ma na sumieniu również takie wersje modelu 460, które nie dysponowały żadnym z wymienionych luksusów; niektórym "pożałowano" wspomagania kierownicy. Takie auto trudno jest zaparkować, trudno prowadzić w ruchu miejskim ze względu na dużą liczbę obrotów kierownicy; potrzebnych do skręcenia kół. Kierowcy "460" mają często wrażenie podróżowania znacznie większym samochodem. Szwedzka marka słynna z wytwarzania bezpiecznych samochodów zadbała o subiektywne poczucie bezpieczeństwa pasażerów. Drzwi auta mają niewiarygodną grubość, sprawiają wrażenie opancerzonych. Odczucia te psują nieco hałasy towarzyszące powolnemu pokonywaniu nierówności. Wyglądająca solidnie deska rozdzielcza skrzypi. Jeśli auto jest zaniedbane, odgłosy wydaje również zawieszenie, którego słabym punktem są końcówki drążków kierowniczych. Co do wielkości nadwozia - jego wymiary nie do końca spełniają wymogi klasy średniej. "460" to jednak znacznie więcej niż kompakt, pod każdym względem. Typową usterką Volvo 460 jest brak bądź nierównomierne działanie hamulca ręcznego. Mogą też pojawić się problemy z układem wydechowym. Te drobne bolączki nie oznaczają, że auto jest ponadprzeciętnie awaryjne. Awaria wymuszająca skorzystanie z pomocy drogowej nie powinna się przytrafić, ale każda usterka Volvo może uderzyć po kieszeni. Szczególnie dotkliwe mogą być koszty związane z naprawą powypadkową. Lakierowane zderzaki, reflektory z wycieraczkami - takie części kosztują majątek. Oczywiście nie wszyscy właściciele korzystają z usług autoryzowanych stacji obsługi i używają oryginalnych części. Nietrudno zastąpić klocki hamulcowe czy amortyzatory zamiennikami, ale o elementy psujące się rzadko łatwo jest tylko w ASO. To znacząco podraża koszt użytkowania "460". Nabywcy są świadomi ryzyka - auto kusi, ale jeśli będzie się psuć... Dlatego już za 20-22 tysiące złotych można kupić ładną "460" z 1995 roku. Warto.
Powrót do góry
szpachla

Debiutant



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 38
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZDUŃSKA WOLA
Posiadane auto: VOLVO 440
Piwa: 1/12
Wysłany: Sob 25 Wrz 2010, 09:50
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Volvo 440 2.0 brak hamulaca ręcznego....


Przegląd przeszedł z rolek wyskoczył,więc chyba jest OK...
Diagnosta mówił że niektóre pojazdy tak mają....
Powrót do góry
mateoosh

Czytelnik



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie
Posiadane auto: VOLVO 440 1.7 102 KM 1993r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 18:54
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Volvo 440 2.0 brak hamulaca ręcznego....


Witaj ja tez posiadam Volvo 400 (1.7) i chyba od kąd go kupilismy ręcznego nie było, więc jak kolega napisał jest to chyba wada seri 440
Powrót do góry
matjas82

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Żnin
Posiadane auto: volvo 440 2.0 '94
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 22 Paź 2011, 00:24
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Volvo 440 2.0 brak hamulaca ręcznego....


Nie zgadzam sie ze stwierzdeniem że volvo 440 ma słaby ręczny. Po wymienie klocków, linki itd (w zależności co wymienione zostanie nie ma znaczenia) należy podnieść tył auta by koła były w powietrzu i dało sie nimi obracać. Nastepnie popuścić linki na max by cięgła przy siłownikach były maksymalnie cofnięte. Od strony wewnętrzej zacisku jest imbus który jest zaślepka. Odkręcamy ją. Głębiej jest następny imbus który służy do regulacji hamulca ręcznego. Należy zrobić tak by poczuć delikatny opór toczenia koła. Jest mały mankament. Jeśli koło się toczy z lekkim oporem a podczas jazdy blokuje lub grzeje sie to regulacje należy dokonać przy podniesionych kołach ale trezba podłożyc klocki pod wahacze i opuścić auto by stało na pełnym obciążeniu. Po prostu przy opuszczaniu auta linki sie troche naciągaja i wtedy powstaje efekt blokowania lub grzania sie hamulców. Przerobiłem ten temat wiec jestem w 100%-ach że to pomoże. Chyba że jest jakiś inny defekt np uszkodzony zacisk hamulcowy.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 440 »

Opinie o samochodach Volvo 440 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy

10) Opony »

Volvo

XC 90

28 900

2006r.

201 450 km

śląskie

Volvo

V50

18 900

2010r.

222 000 km

łódzkie

Volvo

V50

15 500

2007r.

226 000 km

lubelskie

Volvo

S40

18 300

2006r.

221 000 km

łódzkie

Volvo

S40

5 900

2000r.

234 000 km

łódzkie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System