Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pwiciarz

Debiutant



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: volvo,
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 12 Lip 2010, 14:51
Temat postu:

MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


Witam!
Mam taki ciekawy problem i jeżeli to możliwe potrzebuję porady.
W moim volvo v70 2,4 D5 z 2002 roku czasami po jakiś kilku minutach jazdy pojawia się błąd "wymagany serwis silnika". Temu błędowi nie towarzyszy świecenie trójkącika. Osobiście nie zaobserwowałem aby silnik dziwnie zaczął pracować, tracił moc. Tak naprawdę zero różnic. Błąd jak się pojawi to już nie zniknie do końca jazdy. Czasami w ogóle go nie ma mimo, że auto robi 200-300 km jednorazowo. Obawiam się, że serwis nie znajdzie usterki jak komunikat akurat nie będzie się wyświetlał.
Czy ktoś może wie, co może być przyczyną? Sprawa ciekawa a obawiam się, że może to sygnał o czymś większym.

Proszę o rade

PS. Ostatnio byłem w serwisie Volvotech w Chorzowie, polecam każdemu, 100% profesjonalizmu i świetne podejście. Oni nic nie znaleźli w komputerze.
Powrót do góry
paulo77

Auto Maniak



Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 1946
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie

Piwa: 153/10
Wysłany: Pon 12 Lip 2010, 17:22
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


prawdopodobnie jest to wina malego cisnienia/okresowo/paliwa.kiedy ostatnio zostal wymieniony filtr paliwa?pozdr
_________________
Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Powrót do góry
pwiciarz

Debiutant



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: volvo,
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 13 Lip 2010, 13:15
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


No właśnie tez tak myślałem i jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem filtr na nowy. Niestety bez zmian. Po pojawieniu się komunikatu nie jestem w stanie dostrzec żadnych odczuwalnych zmian w jeździe i zachowaniu auta. Tak jakby to było jednokrotne zdarzenie i potem znikała a komputer rejestrował je jako błąd i wyświetlał do wyłaczenia silnika i tak w kółko po włączeniu nic się nie dzieje aż do następnego komunikatu.
Powrót do góry
paulo77

Auto Maniak



Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 1946
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie

Piwa: 153/10
Wysłany: Sro 14 Lip 2010, 07:56
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


Jest to znany problem w volvo,jednak serwisy bezskutecznie staraja sie usunac ww usterke.jednak wyglada na to ze jedynie jest to komunikat bez odczuwalnych zmian pracy silnika.moim zdaniem pozostawilbym jak jest i nic dalej w tym celu nie robil,pozdr
_________________
Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Powrót do góry
pwiciarz

Debiutant



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: volvo,
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 14 Lip 2010, 19:36
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


Dzięki za info Smile
JA postanowiłem podjechać jednak do znajomego mechanika, który dysponuje programem diagnostycznym. Okazało się, że samochód sygnalizuje błąd P0244 (lub P025C inne oprogramowanie) Opis błędu to: Elektromagnes zaworu dolotowego turbosprężarki.

Czy ktoś może mi podpowiedzieć o co chodzi i gdzie tego elektromagnesu szukać? Wg mnie gdyby był problem w ukłądzie dolotowym samochód powinien tracić moc.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 14 Lip 2010, 19:36
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
pwiciarz

Debiutant



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: volvo,
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 14 Lip 2010, 19:37
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


Ten błąd można jeszcze przetłumaczyć jako Elektromagnes zaworu upustowego turosprężarki.
Powrót do góry
beriba

Debiutant



Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dusseldorf
Posiadane auto: Volvo v70 2,4 D5 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Lip 2010, 01:00
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


od paru miesięcy mam dokladnie ten sam problem. Teorii i uslyszałem mase. Zrobilem test w serwisie volvo i zaproponowali mi przy okazji test ciśnienia powietrza. Werdykt "wymiana intercoolera". Koszt całkowity 1700 zł. Pojechałem do znajomego mechanika. Odkręcil tylko jeden przewod powietrza a tam wszystko pływało w oleju. Wadliwa turbina wyrzuca olej na układ powietrza. Zapycha przewody i intercooler ( czy jakoś tak ) Nie powiem Ci czy to ten sam problem bo moje pojęcie na ten temat jest bardzo małe ale zaczynało sie bardzo podobnie jak u Ciebie.
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
pwiciarz

Debiutant



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: volvo,
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 27 Lip 2010, 21:21
Temat postu:

Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) MOTOR WARTUNG ERFODERLICH wymagany serwis silnika v70


Dzięki za rady!
Byłem w serwisie w Bykowie (naprawdę profesjonalizm polecam).
Przed wizytą u nich, okazało się, że turbo kompletnie przestało działać i na piątym biegu już było zero przyspieszenia.
Diagnoza była - elektrozawór układu dolotowego.
Ale po podniesieniu samochodu okaząło się, że pękła gumka w ukłądzie.Została wymieniona. Nagle turbo wróciło.
Niestety błąd silnika się pojawił.
Kilka dni temu zacząłem główkować i stwierdziłem, że przyczyna może być nieszczelność w układzie. Posprawdzałem wiec wszystkie obejmy w układzie i połączenia. Opłacało się. Wąż, który idzie od elektrozaworu (przód silnika) kończy się na wysokości turbodoładowania (przy katalizatorze). Był zbyt luźno zamocowany (brak obejmy). Zwykły pasek samozaciskowy sprawił, że błąd zniknął i jak na razie się nie pojawił. Moja rada, zanim wydacie pieniądze posprawdzajcie sami to co możecie. W moim samochodzie intercooler też będzie do wymiany ale za jakiś czas. Pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.


VolvoXC 70

43 500

2012r.

287 000 km

mazowieckie

VolvoXC 60

63 900

2014r.

214 375 km

śląskie

VolvoC70

44 990

2011r.

270 797 km

pomorskie

VolvoV50

15 900

2008r.

226 000 km

mazowieckie

VolvoInny

91 900

2018r.

229 000 km

świętokrzyskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System