Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Słubice Posiadane auto: opel astra 1,6
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 18 Lip 2010, 16:54
Temat postu:
V40 z 2003r.
Witam. Znajomy chce sprzedać mi Volvo V40 z 2003r z przebiegiem 135000 km, diesel za kwotę 15000 zł. Samochód w stanie bdb, wizualnie bardzo mi się podoba, fajnie się prowadzi. Na samochodach nie znam się z punktu widzenia technicznego, ceny, jakości i opinii odnośnie marki. Inaczej pisząc nie znam się na sprawach "okołomotoryzacyjnych" Kupuję raczej to co mi się podoba. Czy według Was opłaca się kupić ten samochód? Pozdrawiam.
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Słubice Posiadane auto: opel astra 1,6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 19 Lip 2010, 23:07
Temat postu:
Re: ( Volvo S40 & V40 ) V40 z 2003r.
Niestety brak książki serwisowej, zarzeka się, że nic nie jest podkręcone. Samochód sprowadzony z Francji. Posiada silnik 1,9 DCI. Czy w ogóle te silniki są godne polecenia? Słyszałem na ich temat różne opinie - od bardzo pozytywnych do raczej negatywnych.
Witam! Chciałbym odświeżyć temat. Mógłbym prosić o jakieś opinie osób znających ten silnik 1.9 w v40? Zamierzam się do kupna tego auta i chciałbym poznać jego wady, jeżeli takowe istnieją.
Pozdrawiam!
Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Volvo v40, 1.9D, 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 20 Sie 2010, 15:16
Temat postu:
Zakup v40
4 lata temu kupiłem v40 sprowadzoną z Belgii. Z książką serwisową. Miał wtedy ok 70tys km. Teraz ma 130000 (więc jednak możliwe )
Pierwsze 3 lata bez zadnych problemów. Co prawda przy zakładaniu alarmu okazało się, że fura miała niezłego "dzwona", lecz nie objawiało się to zadnymi przykrymi konsekwncjami.
3 lata lania paliwa i regularnych przeglądów - sama radość.
W 7-mym roku życia auta zaczęły się problemy (wynikajace zapewne z tego dzwona- gdyż szawgier ma ten sam model bezwypadkowy i wszystko gra).
1. Wymiana paska rozrządu przy 120 tys. - koszt ok 1200 (ceny podaje serwisowe)
2. Regeneracja wtryskiwaczy (nie zapalał z zimnym silnikiem) - 2000 PLN
3. Padła turbosprężarka - wymiana i regeneracja + olej + filtr - 2000 PLN
4. Zatarł się wałek obracający pasek rowkowy - 1000 PLN + uszkodzenia których jeszcze nie zrobiłem (sprzęgiełko klimy ok 800 PLN)
5. Latem padła klimatyzacja - osuszacz + zawór rozprężny 1000 PLN
6. A najgorsze przede mną - czuć lekko spalinami z korka wlewu oleju i z bagnetu (po wyjęciu oczywiście). Być może silnik do remontu.
To chyba pech, albo auto choruje, gdy dotarło do niego, że Chińczycy przejęli Volvo.
Od razu mowię, że żadne przeglądy nawet w serwisie nie wykażą takich spraw. Serwisuję auto z każdą z tych usterek i nigdy się nie zdarzyło, żeby coś wcześniej przewidzieli. Zawsze padało po 1-2 miesiącach od wyjazdu. Naprawy kosztowały mnie już połowę wartości auta, a jak dojdzie silnik to ... sprzedam. Wygląda pieknie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.