Przestały działać zegary: prędkościomierz, obrotościomierz, poziom paliwa i elektroniczny wyświetlacz z zegarkiem i temperaturą. Poza tym auto pracuje bez zarzutu. Według listy bezpieczników wygląda na to, że żaden za to nie odpowiada. Czy mógłbym prosić o jakieś sugestie.
Za bardzo się nie zagłębiałem. Sprawdzałem to co jest pod osłoną kierownicy ale miałem wrażenie, że to nie jest jeszcze to. Przyznam szczerze mam trochę obaw zanim wezmę się za plastiki. Zauważyłem, że Szwedzi nie wzięli pod uwagę, ze plastik też koroduje. Auto jest z 1996, blacha ekstra a plastiki strasznie kruche. Przyznam, że zanim coś zacznę rozbierać chciałem się poradzić. W temacie forum "ponowny problem z licznikiem" norek 123 opisuje jakby podobny przypadek,
Zauważyłem, że Szwedzi nie wzięli pod uwagę, ze plastik też koroduje. Auto jest z 1996, blacha ekstra a plastiki strasznie kruche.
Nie bluźnij Miałem Fiata Palio z 1998 i tam są kruche plastiki.
Żeby dobrać się do zegarów to musisz zdjąć całe podszybie. Robota banalna i prosta.
W miejscach oznaczonych od 1 do 9 masz śrubki torx. 1,3,4,8 są ukryte pod kratkami nawiewu które to kratki musisz wyciągnąć. Numer 2 i 9 są ukryte pod zaślepkami z boku deski.. Numer 10 to wsuwka którą musisz wyciągnąć do siebie. Powiem szczerze że jej włożenie zajęło mi najwięcej czasu.
I masz dostęp do liczników. Sprawdź wtyczki. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Ostatnio zmieniony przez baton208 dnia Czw 03 Mar 2011, 21:48, w całości zmieniany 1 raz
To sprawa jest jasna. Niski stan naładowania akumulatora powoduje wyłączanie kolejnych odbiorników prądu które "zabierają" prąd potrzebny do pracy silnika. W automatach objawia się to w ten sposób że jednym z pierwszych objawów jest "wpadnięcie" skrzyni w tryb awaryjny. Jest temu przypisany konkretny błąd, nie pamiętam jaki w tej chwili.
Dobrze że z "Łosiem" wszystko ok. Pzdr. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.