Witam. Posiadam Volvo 440 1,8 + LPG, '91r.
Kupiłem go razem z instalacja LPG i niedziałającym układem paliwowym.
Próbuje uruchomić auto an benzynę. zacząłem od końca (czyli wlałem paliwo do baku:P )
Teraz szukam pompy paliwa (ponieważ nie pompuje), chciałem ją sprawdzić.
Wiecie może gdzie się znajduje. albo jak można ją sprawdzić bez szukania jej. Dodam że po przekręceniu stacyjki nie słychać jej wiec tez może być ona uszkodzona lub odłączona (?)
Sprawdz w pierwszej kolejnosci bezpiecznik pompy/przekaznik.pompa powinna znajdowac sie pod tylna kanapa,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
czy przy niesprawnej pompie jest szansa odpalic auto??moze to glupie pytanie ale nie za bardzo sie znam a mam ten sam silnik tylko rocznik troche mlodszy('94)i mam problem z odpalaniem na benzynie.musze dlugo krecic zanim odpali ale w koncu sie udaje.macie jakis pomysl co to moze byc?
czy przy niesprawnej pompie jest szansa odpalic auto??moze to glupie pytanie ale nie za bardzo sie znam a mam ten sam silnik tylko rocznik troche mlodszy('94)i mam problem z odpalaniem na benzynie.musze dlugo krecic zanim odpali ale w koncu sie udaje.macie jakis pomysl co to moze byc?
Witam. Z tego co wiem to nie powinieneś zapalić bez działającej pompy paliwowej.
Dla pewności zrób tak:
Wsiądź do auta, przekręć kluczyk w pozycji zapłonu (nie zapalaj), wtedy przez sekundę powinieneś usłyszeć 'bzyczenie' (dźwięk działającej pompy). Pompa jest pod tylną kanapą (pod okrągłym plastikiem). Z stamtąd ma się wydobywać dźwięk.
Zasada jest taka że przed zapaleniem auta, pompa ma nabić paliwa do odpowiedniego ciśnienia.
Problem może być inny, posłuchaj pracy rozrusznika. Czy chodzi żwawo i szybko, czy może wydobywa wolny dzwięk (wełł , wełł , weł..). Ja miałem właśnie problem z rozrusznikiem (tyle że ja pale dalej na gaz )
Znalazłem pompę paliwa. Niestety jest uszkodzona. niezadługo nabędę nową.
Zauważyłem też że nie dostaje napięcia na kostkę podpięta do pompki.
W miejscu gdzie mam mieć Vcc=12V, mam GND (sprawdzałem połączenie GND - GND). Jak uważacie, gdzie ktoś połączył te dwa przewody? Może przy przekaźniku?
Problem może być inny, posłuchaj pracy rozrusznika. Czy chodzi żwawo i szybko, czy może wydobywa wolny dzwięk (wełł , wełł , weł..). Ja miałem właśnie problem z rozrusznikiem (tyle że ja pale dalej na gaz :P)
Rozpisałem się, ale może pomogę :)
Sprawdzalem pompe w wszystko z nia jest ok,rozrusznik tez kreci jak glupi.Slyszalem jeszcze ze moze wplyw miec jeszcze tzw."przeplywka",ale jak tak dalej pojdzie to caly silnik wymienie..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.