Może być. Opowiem ci taka historyjkę:
Jak kupiłem T5 to strasznie "gonił" po drodze i ściągał na lewo.
Dodatkowo przy hamowaniu drgała kierownica (skyline84 ). Pojechałem ustawić zbieżność. Mechanik wszedł do kanału poruszał kołem, wyszedł i powiedział: Panie Tomku, przyjedzie Pan, jak Pan wymieni wahacze. Nie dość że tuleje były kaputt to sworznie goniły jak chciały. W 850 do 94 roku były wahacze z wymiennymi sworzniami, później już tylko wymiana całości. Natomiast jest możliwość wymiany na starszy typ. Po zdjęciu starych, z prawego tuleje wyleciały same a sworzniami kręciłem jak "wańką wstańką". Po wymianie i zrobieniu zbieżności nie poznałem samochodu. Prowadził sie pewnie, równo i bez drgań podczas jazdy i hamowania.
dj_sopel masz rację, ale nie do końca. Nie ustawisz prawidłowo zbieżności jak nie masz odpowiednio sztywnego wahacza. Natomiast jak najbardziej słuszna aluzja, aby sprawdzić najpierw ciśnienie w oponach. Czasem to co wydaje się najbardziej prozaiczne robi nam problem. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Może być. Opowiem ci taka historyjkę:
Jak kupiłem T5 to strasznie "gonił" po drodze i ściągał na lewo.
Dodatkowo przy hamowaniu drgała kierownica (skyline84 ). Pojechałem ustawić zbieżność. Mechanik wszedł do kanału poruszał kołem, wyszedł i powiedział: Panie Tomku, przyjedzie Pan, jak Pan wymieni wahacze. Nie dość że tuleje były kaputt to sworznie goniły jak chciały. W 850 do 94 roku były wahacze z wymiennymi sworzniami, później już tylko wymiana całości. Natomiast jest możliwość wymiany na starszy typ. Po zdjęciu starych, z prawego tuleje wyleciały same a sworzniami kręciłem jak "wańką wstańką". Po wymianie i zrobieniu zbieżności nie poznałem samochodu. Prowadził sie pewnie, równo i bez drgań podczas jazdy i hamowania.
dj_sopel masz rację, ale nie do końca. Nie ustawisz prawidłowo zbieżności jak nie masz odpowiednio sztywnego wahacza. Natomiast jak najbardziej słuszna aluzja, aby sprawdzić najpierw ciśnienie w oponach. Czasem to co wydaje się najbardziej prozaiczne robi nam problem.
Zawsze na stacij tam gdzie ustawiaja zbierznosc fachowcy sprawdzaja czy auto nie posiada zadnych luzow no kola bo jak bedzie mial to ustawia ale na odwal sie albo wogole nieustawia bez wymiany danej czesci ktora ma jakikolwiek luz
Jeszcze jedno.
szukaj zawsze takiej stacji gdzie ustawiaja stara metoda zbierznosc
Ja osobiscie mialem taki przypadek ze zaplacilem 12zzl za laserowa zbierznosc gdzie po niej auto jezdzialo jak chcialo ze sam bym ustawil to lepiej
a w drugim ponkcie gdzie zaplacilem 60zl auto trzymalo sie dopiero lepiej i bylo to robione stara metoda lampkami
----------------------------------------------------------------------------------
edit. baton208
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.