Witam, czy ktos mi moze pomoc w zdiagnozowaniu problemu jaki mnie przesladuje ?... Na wolnych obrotach, po kilku sekundach pracy silnika zaczyna sie wydobywac odglos stukania ( klekotania ). Ciezko mi okreslic skad dokladnie, ale raczej odpada gorna czesc silnika. Gdzies pod spodem.
Przy lekkim dodaniu gazu, gdy obroty troszke wzrosna stuki ustepuja i silnik pracuje wrecz idealnie - az milo posluchac. Po zdjeciu nogi z pedalu gazu ponownie zaczyna sie stukot ( jednak nie za kazdym razem )
Czyzby to dwumasa dawala o sobie znac ? .... Prosze o jakies sugestie, z gory dzieki:)
No wlasnie, ile to jeszcze wytrzyma? Czy nie padnie kiedys niespodziewanie tak ze unieruchomi samochod na drodze ? ( tego sie obawiam ). Czy tez spokojnie mozna jezdzic i powoli odkladac pesos na nowe
W skrajnym przypadku auto straci sprzęgło. Nie spotkałem się by te koło rozleciało się ale zawsze może być ten pierwszy raz. Jedno jest pewne wpływa na zużycie sprzęgła dlatego jak jest założone nie dawno nowe sprzęgło to lepiej długo nie czekać . Przy starym sprzęgle z przebiegiem powyżej 200tys można poczekać ale trzeba się liczyć z wymianą kompletu dwumasa, sprzęgło i wysprzęglik. Nie znam wpływu drgań jakie mogą powstawać przy zbyt dużym luzie na dwumasie.
Przebieg jaki można zrobić od tego jak zaczyna stukać aż do skończenia się sprzęgła jest niezbadany ale są to dziesiątki tysięcy km a nie np setki kilometrów.
Ja od kilku tys. slysze tez jakis klekot pod maska.zaraz jade do pracy wiec sprawdze czy po wcisnietym sprzegle tez czy nie. mam nadzieje ze to jednak nie jest nic powaznego bo na dniach wymieniam rozrzad i cala serwisowke robie wiec troche sie wykosztuje ;p
jednak u mnie to samo ;/ jesli dwumas to oryginalny czy mozna stawiac na podrobke i jaka cena?
mi powiedziano że można na tym jeździć do póki biegi nie zaczną ciężko wchodzić, zresztą jak już rozbierzesz to wymienisz komplet więc nie ma co rozebrać za szybko, możesz jeździć 500 km 5000 albo 50000 i będzie bez zmian więc nie ma co wytrząsać portfela
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.